Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen başarıyı nasıl tanımlarsın?"

Çeviri:How do you define success?

4 yıl önce

5 Yorum


kbrazl
kbrazl

How do you define THE success diyebilir miydik

4 yıl önce

unsalcibram

Ben tam da senin dediğin gibi yazdım ve kabul etti

3 yıl önce

Viforvendetta

Bu cümle tek başına ve genel olduğu için biraz saçma oluyor ama olmaz değil.
Herhangi bir başarı hakkında bahsediyorken
Futbolda başarı öyle elde edilmez diyen bir arkadaşına peki sen "başarıyı nasıl tanımlarsın" diyebiliriz.

4 yıl önce

OlcayOkur

Saymayı derken to count diyor ama başarıyı derken the success yapıyor, bunun farkını söyler misiniz

2 yıl önce

BirolBayra
BirolBayra

çünkü saymak bir fiil başarı ise burada fiil değil bir isim

2 yıl önce