1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is tomato season."

"It is tomato season."

Çeviri:Domates mevsimi.

July 15, 2014

40 Yorum


aysesenanur

Böyle saçma sorumu olur


xNurseGirlx

Cevabını yazarsan saçmalığı gider. Cevap; O domates mevsimidir.


mrt984627

Olur mu kardesim boyle soru


[aktif olmayan kullanıcı]

    This demedigi icin "bu"yu kabul etmiyor.


BeyzanurEr11

    Bu ve o yu surekli karistiriyorum


yaslaan

    Lan bunu senaristlerimiz görmesin hemen dizi yaparlar


SiriusBlack99

    O yerine bu dedim kbul etmedi neden?


Vahap_A.

    Çünkü o bu değildir


saresns

    Domates mevsimidir dedim kabul etmedi domates mevsimi dedi '-'


xNurseGirlx

    Ya da O domates mevsimidir


sperman8nn

    Arkadaşlar dometes mesimimi


nder941072

    Domates sezonu yazın ozaman


xNurseGirlx

    Hayır kabul etmez. O domates mevsimidir yazarsan kabul eder


AliGralp

    Banada farklı geldi cevap


xNurseGirlx

    O domates mevsimidir Cevap ;)


RhymeRTRS

    İngilizcede hani cümleler okunduğu gibi yazılmazdı? Domates mevsimi düz çevirdik ?


yagmurkara132

    Ha o bir domates mevsimi ha o domates mevsimi ne farkvar


sperman8nn

    Yanlış yazdım doğru cıktı


NurAy824410

    "Şimdi domates mevsimi" doğru kabul etti. Dillerde kalıplaşmış kullanımlar var, kelime olarak çeviri yapmaya kalktığımızda anlamsız ya da saçma gelebiliyor. Bu gibi durumlarda mantık aranmaz, ne demek istendiğine bakılıp kabul edilir. Kelime kelime çeviriye değil kalıba ve söylenmek istenene odaklanmamız gerekir. Teşekkürler. İyi çalışmalar.


CerenAygn

    Şu an domates mevsimi yazdım şimdiyle aynı anlamda ama kabul edilmedi


_uzayli_

    İt is ( o bu ) anlamini verir


mbrra

    Bu yu da kabul etmedi ne saçma


ehilkuiks

    Herhangi biz zaman kullanmiyor ki. Şimdiki zamanda dahil


feride2002

    Ben domates mevsimidir yazdim kabul etmedi


ehilkuiks

    Domates mevsimidir yazdim ve kabul etti


xNurseGirlx

    Cevap; O domates mevsimidir yaz kabul eder. ;)


ODdil1

    Saçma bir cümle olmuş...


xNurseGirlx

    Neden ki gayet bir doğal soru.


SeyfettinTlc

    O domates sezonudur İngilizcede çığır açtınız sayın duolingo kutluyorum.


grablehead

    Arkadaşlar aranızda bazı arkadaşlar it e bu demişler ama it bu değil o dur this ile iti karistirmayalim lütfen çünkü program bunun farkında


Shahrazad26

    So mevsim and sezon mean the same thing?


zeynep614349

    Domates nevsimi olacak


BerkayPehlivan

    Türkçe'de "Domates Mevsimi" kullanımı yanlıştır. Doğrusu "Domatesin Mevsimi" olmalı.


sebnem388443

    Iyi sizde mevsimi kabul etmis.. bana domates zamani olmali dedi dogrusu icin


Girl_Evil

    It is tomato ###Season###

    Domates MEVSİMİ?

    Arkadaşlar domates sezonu olmayacak mı? Lütfen en kısa sürede yardımcı olun


Beyza3158

    Bu domates mevsimidir i kabul etmedi


Emre622123

    Bu ne alaka soruya gel :)


ErenOkan1

    nede it kullanılıyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.