"Tonightshefeelsdifferent."

Çeviri:Bu gece o farklı hissediyor.

4 yıl önce

5 Yorum


bengder
bengder

bu gece kendini farklı hissed(er)iyor diyebilmemiz için ille de sonuna herself mi gelmesi lazım lazım yoksa bu haliyle de bu anlam çıkar mı ve ya bu şekilde çevirmek kesinlikle yanlış mı

4 yıl önce

EnesF.Ocak

Katılıyorum. Anlam aynı sonuçta.

4 yıl önce

AHMET26esk

Acaba neden...

11 ay önce

Yigit_Karaca
Yigit_Karaca

Vay canına! Gerçekten mi? :DDD

2 ay önce

yasin32.17

cumle acayip sacma anlamadim hic yaptigim seyde bisey

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.