"I have a fear of dogs."

Çeviri:Bende köpek korkusu var.

4 yıl önce

14 Yorum


yesaribey

"fear of dogs"un başına neden 'a' belgisiz sıfatı geliyor?

4 yıl önce

muhteren1

a fear of dog olması gerekmez miydi

4 yıl önce

mburak07

Benim kopeklerden korkum var

3 yıl önce

muhendese

''a fear of dogs'' ile the fear of the dogs arasındaki anlam farkı varmı?

4 yıl önce

yenerosman

Bende bir köpek korkusu var. Desek olmazmı

3 yıl önce

tansudasli

moda mod çevri de olur. ama türkçede öyle demiyoruz.

6 ay önce

omaromaro

Bende bir köpek korkusu var .....

3 yıl önce

Arslan66

Neden cogul kullanilmis dogs

3 yıl önce

esinpein0

Çünkü tek köpekten değil, tüm köpeklerden korkuyor.

2 yıl önce

aleynalper

Book gibi heralde o da books yazilip tekil okunuyodu....

3 yıl önce

mstfaksy

Sanıyorum buna kalıp cümlesi diyebiliriz?

3 yıl önce

chii__
chii__

fear of darks gibi de anlaşılıyo

2 yıl önce

iktiran

"Benim köpeklerden korkum var." çevirisi de doğru kabul edilemez mi?

10 ay önce

_Ugur

ne zaman of geliyor ne zaman from geliyor be zaman than geliyor birisi açıklar mı ?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.