1. Foro
  2. >
  3. Tema: Portuguese
  4. >
  5. "¿Cuál es tu apellido?"

"¿Cuál es tu apellido?"

Traducción:Qual é o seu sobrenome?

July 16, 2014

4 comentarios


grinsteindavid

por que hay que decir o seu nome? en vez de seu nome? en caso de plural cual seria? : qual sao os seus nomes? qual sao o seus nomes? qual e o seus nomes?


jess_fcs

El artículo "o" es facultativo. En caso de plural seria: "Quais são os seus sobrenomes?"


rogerm30

Entonces mi respuesta: qual é teu sobrenome? Fue correcta...


fabian240

pienso que debió ser aceptada

Aprende portugués en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.