"¿Cuál es tu apellido?"

Traducción:Qual é o seu sobrenome?

Hace 4 años

4 comentarios


grinsteindavid

por que hay que decir o seu nome? en vez de seu nome? en caso de plural cual seria? : qual sao os seus nomes? qual sao o seus nomes? qual e o seus nomes?

Hace 4 años

jess_fcs
jess_fcs

El artículo "o" es facultativo. En caso de plural seria: "Quais são os seus sobrenomes?"

Hace 4 años

rogerm30

Entonces mi respuesta: qual é teu sobrenome? Fue correcta...

Hace 3 años

fabian240

pienso que debió ser aceptada

Hace 3 años
Aprende portugués en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.