1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My daughter does not know ho…

"My daughter does not know how to count."

Fordítás:A lányom nem tud számolni.

July 16, 2014

3 hozzászólás


eminens2

A lányom nem tudja, hogy kell számolni. Elfogadja: 2018.07.17.


abeszter

köszönet azoknak, akik létrehozták az oldalt! Kérlek benneteket, ahogy időtök engedi, javítsátok az elírásokat, mert így nehéz a szinteket teljesíteni. köszönöm eszter


johalasz46

Mindig jelenteni kell! Már javitgatják (2018.02.hó). Tanitóink nemzetköziek, ők tőlünk tanulják a magyart.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.