Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kızlar ve oğlanlar"

Çeviri:The girls and the boys

2
4 yıl önce

56 Yorum


09776543211sabit

Girls yazacagıma girl yazdım bi canım daha gitti

9
Cevap ver3 yıl önce

mehmetnefi

Bende yapmìştım

0
Cevap ver3 yıl önce

EfeAtlhan

bnde de oldu

0
Cevap ver2 yıl önce

BOSNAECO

bende öyle yaptım off

0
Cevap ver2 yıl önce

tbaoz

girls and boys ile the girls and the boys aynı cümle anlamını tasır mı?

7
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

the kullanıldığında
bilinen kızlar ve erkekler
kızlar ve erkekler salona geçsin diye bir cümle kurarken "the" gelir

"kızlar ve erkekler farklı cinsiyettir." gibi genel cümlelerde "the" gelmez

bu cümlede iki şekli de kabul ediyor.

24
Cevap ver24 yıl önce

EfraKaya

Bencede yani

0
Cevap ver3 yıl önce

HanmZeliha

Bilgilendirme için teşekkürler.

0
Cevap ver2 yıl önce

AlperFakil

"the" gibi biz türkçemizde "malum" kelimesini zaman zaman kullanıyoruz "bilinen" anlamındadır bilginize sunarım.

0
Cevap ver2 yıl önce

Sompaliton
Sompaliton

Tasir

0
Cevap ver3 yıl önce

ahmethakans

adamım o yanındaki ülke ikonları ne anlamı taşıyor

0
Cevap ver1 yıl önce

SneweetSay

İki tane the saçma bence yanlislik var

2
Cevap ver3 yıl önce

hamzankara

Hayir bilinen kizlar ve bilinen erkekler

1
Cevap ver3 yıl önce

HanmZeliha

"The girls and the boys" ile "The boys and girls" diyerek yerlerini değiştirsek doğru kabul eder mi?

1
Cevap ver2 yıl önce

60hsn

ben yazdım ama

1
Cevap ver2 yıl önce

MyDaddyBieber

The ekinin amacı ne? Hâlâ çözebilmiş değilim :/

1
Cevap ver2 yıl önce

11465537024

the yazmadım kabul etmedi

1
Cevap ver2 yıl önce

ArdaBe0

the kelimesinden nefret ediyom

1
Cevap ver2 yıl önce

tbaoz

teşekkürler

0
Cevap ver4 yıl önce

karahanmar

Nasıl hayır

0
Cevap ver3 yıl önce

ayhan.busra

The hangi şartlarda geliyor

0
Cevap ver3 yıl önce

benbeyza

Bir şeyi belirtirken geliyor

0
Cevap ver3 yıl önce

ilkfener

Nasil yani

0
Cevap ver3 yıl önce

casenkal

Ters yaptın dedi

0
Cevap ver3 yıl önce

GizemNil

The bir anlami vermiyor. Kelime/Cümleye anlam veriyor .

0
Cevap ver3 yıl önce

AygtBuluna

Nbr

0
Cevap ver3 yıl önce

aliberkant

es takısı olsa bile doğru değin bari

0
Cevap ver3 yıl önce

mehmetw

bi harf için

0
Cevap ver3 yıl önce

murazzzz

gvvvv

0
Cevap ver3 yıl önce

EsranurTrkylmaz

yaa nasıl oluyo

0
Cevap ver2 yıl önce

Brazan1

girl ve boy s takisi alinca ne desiyor soylermisinizzzz ????

0
Cevap ver2 yıl önce

Ali_Baybars

s takısı çoğul anlamı katar girls kızlar,boys oğlanlar demek

0
Cevap ver2 yıl önce

kro5231

it

0
Cevap ver2 yıl önce