"Kızlar ve oğlanlar"

Çeviri:The girls and the boys

4 yıl önce

56 Yorum


tbaoz

girls and boys ile the girls and the boys aynı cümle anlamını tasır mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

the kullanıldığında
bilinen kızlar ve erkekler
kızlar ve erkekler salona geçsin diye bir cümle kurarken "the" gelir

"kızlar ve erkekler farklı cinsiyettir." gibi genel cümlelerde "the" gelmez

bu cümlede iki şekli de kabul ediyor.

4 yıl önce

EfraKaya

Bencede yani

3 yıl önce

HanmZeliha

Bilgilendirme için teşekkürler.

2 yıl önce

AlperFakil

"the" gibi biz türkçemizde "malum" kelimesini zaman zaman kullanıyoruz "bilinen" anlamındadır bilginize sunarım.

2 yıl önce

Sompaliton
Sompaliton

Tasir

3 yıl önce

ahmethakans

adamım o yanındaki ülke ikonları ne anlamı taşıyor

1 yıl önce

09776543211sabit

Girls yazacagıma girl yazdım bi canım daha gitti

4 yıl önce

mehmetnefi

Bende yapmìştım

3 yıl önce

EfeAtlhan

bnde de oldu

3 yıl önce

BOSNAECO

bende öyle yaptım off

2 yıl önce

SneweetSay

İki tane the saçma bence yanlislik var

4 yıl önce

hamzankara

Hayir bilinen kizlar ve bilinen erkekler

3 yıl önce

HanmZeliha

"The girls and the boys" ile "The boys and girls" diyerek yerlerini değiştirsek doğru kabul eder mi?

2 yıl önce

60hsn

ben yazdım ama

2 yıl önce

MyDaddyBieber

The ekinin amacı ne? Hâlâ çözebilmiş değilim :/

2 yıl önce

11465537024

the yazmadım kabul etmedi

2 yıl önce

ArdaBe0

the kelimesinden nefret ediyom

2 yıl önce

tbaoz

teşekkürler

4 yıl önce

karahanmar

Nasıl hayır

3 yıl önce

ayhan.busra

The hangi şartlarda geliyor

4 yıl önce

benbeyza

Bir şeyi belirtirken geliyor

3 yıl önce

ilkfener

Nasil yani

3 yıl önce

casenkal

Ters yaptın dedi

4 yıl önce

GizemNil

The bir anlami vermiyor. Kelime/Cümleye anlam veriyor .

3 yıl önce

AygtBuluna

Nbr

3 yıl önce

aliberkant

es takısı olsa bile doğru değin bari

3 yıl önce

mehmetw

bi harf için

3 yıl önce

murazzzz

gvvvv

3 yıl önce

EsranurTrkylmaz

yaa nasıl oluyo

3 yıl önce

Brazan1

girl ve boy s takisi alinca ne desiyor soylermisinizzzz ????

3 yıl önce

Ali_Baybars

s takısı çoğul anlamı katar girls kızlar,boys oğlanlar demek

3 yıl önce

kro5231

it

3 yıl önce

gamzegurenc

Off Su ingilizce

3 yıl önce

emocan11

yerler karıştı yanlış verdi

3 yıl önce

Morrig4N

The tekil kelimelerde kullanılmıyor mu?

3 yıl önce

emre1221

lingot versenize allahını sevenn

2 yıl önce

HanmZeliha

Neden kendiniz kazanmaya çalışmıyorsunuz?

2 yıl önce

tahsincanbiyik0

THE

2 yıl önce

sudenazkalyoncu

bahırıyorum diyoki duymyyorum

2 yıl önce

esma350

bende simdi yaptım

2 yıl önce

HansaFatih

iyiydi

2 yıl önce

berfin379

The koymasak da oluyo.

2 yıl önce

EfSaNe38Ahmt02

abicim the anlamsız bir şey ben the koymuyorum ancak hata veriyor.Problem rapor edeceğim

2 yıl önce

tarkko0

girls yazdım ama o başka birşey yazdı

2 yıl önce

Anar_seaman

Arkadaşlar yardımci olalim. Fazla lingotu olanlardan sadece bir lingot yardim etmesini isterim. Yeni basladim 2 lingotum var :(((

2 yıl önce

Oduncu111

tam tersini yazdım ama kabul etmedi

2 yıl önce

PINAR.123456

YAZDIM YANLIŞ DİYO

2 yıl önce

Gaye876361

Kız ve erkek sırasını şaşırdım

2 yıl önce

ERRORBEDO

doru yaptım yanlış dedi amk

2 yıl önce

memin21

grils yazdım yanlış dedi

2 yıl önce

DuolingoKullancs

The yazmak İllaha gerek mi

:D

1 yıl önce

NamesizBoy

kızlar ve oğlanlar yazdım olmadı ☺

1 yıl önce

edanuraley1

girls end boys yazdım doğrusu grils and boys E A nın yerine geçmiş bir kelime yani aıp vala beybiler

1 yıl önce

bozkurt_68

The (Türkçede karşılığı yok) (belirli harfitarif, nesneleri belirli hale getirir) girls and the boys

1 yıl önce

MERVE986289

ben girls and boys yazdım kabul etti

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.