"The woman drinks fruit juice."

Tłumaczenie:Kobieta pije sok owocowy.

4 lata temu

12 komentarzy


Alicja475747

Czemu nie uznaje ,,kobieta pije owocowy sok,,?

6 miesięcy temu

MajkaBryl

Napisałam ,,Kobieta piję owocowy sok'' zamiast ,, kobieta. Pije sok owocowy" i mi nie zaliczyło xD

5 miesięcy temu

lobodzinski

Nie powinno uznać odpowiedzi napój?

4 lata temu

sylwester_be

Juice to jest sok a napój to jest drink. Wg Twojego myślenia zdanie wyglądałoby następująco: The woman drinks fruit drink.

4 lata temu

helasiek

Juice- sok, Drink-napój Piję sok owocowy- I drink friut juice. Drink może oznaczać picie czegoś i napój jednocześnie.

2 lata temu

Veronika.VvW

według mnie powinno uznać napój ponieważ do napojów zalicza się wszystko co się pije między innymi sok

2 lata temu

PegasusFG

Kiedyś kazało mi napisać kobieta pije sok z owoca, to tak napisałem i mi nie przyjeło.

3 lata temu

Liv1993ka

"Kobieta pije owocowy sok" Why not?

6 miesięcy temu

buskes76

"The woman drinks fruit juice" - "{Ta} kobieta pija (/pije) sok owocowy"

3 tygodnie temu

KatarzynaK269787

Owocowy sok to coś innego niż sok owocowy? Gdzie jest błąd?

2 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.