"Thewomandrinksfruitjuice."

Tłumaczenie:Kobieta pije sok owocowy.

4 lata temu

11 komentarzy


Alicja475747

Czemu nie uznaje ,,kobieta pije owocowy sok,,?

8 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Ponieważ przymiotnik kategoryzacyjny powinien stać po rzeczowniku, a nie przed. Poprawna kolejność: "sok owocowy".

Więcej na ten temat w artykule szyk przymiotników w witrynie PWN.

3 tygodnie temu

MajkaBryl

Napisałam ,,Kobieta piję owocowy sok'' zamiast ,, kobieta. Pije sok owocowy" i mi nie zaliczyło xD

7 miesięcy temu

lobodzinski

Nie powinno uznać odpowiedzi napój?

4 lata temu

sylwester_be

Juice to jest sok a napój to jest drink. Wg Twojego myślenia zdanie wyglądałoby następująco: The woman drinks fruit drink.

4 lata temu

helasiek

Juice- sok, Drink-napój Piję sok owocowy- I drink friut juice. Drink może oznaczać picie czegoś i napój jednocześnie.

2 lata temu

Liv1993ka

"Kobieta pije owocowy sok" Why not?

8 miesięcy temu

buskes76
buskes76

"The woman drinks fruit juice" - "{Ta} kobieta pija (/pije) sok owocowy"

2 miesiące temu

KatarzynaK269787

Owocowy sok to coś innego niż sok owocowy? Gdzie jest błąd?

4 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.