Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The woman drinks fruit juice."

Tłumaczenie:Kobieta pije sok owocowy.

4 lata temu

10 komentarzy


Alicja475747

Czemu nie uznaje ,,kobieta pije owocowy sok,,?

3 miesiące temu

lobodzinski

Nie powinno uznać odpowiedzi napój?

4 lata temu

sylwester_be

Juice to jest sok a napój to jest drink. Wg Twojego myślenia zdanie wyglądałoby następująco: The woman drinks fruit drink.

3 lata temu

helasiek

Juice- sok, Drink-napój Piję sok owocowy- I drink friut juice. Drink może oznaczać picie czegoś i napój jednocześnie.

2 lata temu

Veronika.VvW

według mnie powinno uznać napój ponieważ do napojów zalicza się wszystko co się pije między innymi sok

1 rok temu

PegasusFG

Kiedyś kazało mi napisać kobieta pije sok z owoca, to tak napisałem i mi nie przyjeło.

3 lata temu

Liv1993ka

"Kobieta pije owocowy sok" Why not?

3 miesiące temu

MajkaBryl

Napisałam ,,Kobieta piję owocowy sok'' zamiast ,, kobieta. Pije sok owocowy" i mi nie zaliczyło xD

2 miesiące temu