"Biz şeker yeriz."

Çeviri:We eat sugar.

July 16, 2014

34 Yorum


divaumit

we eat candy.

July 16, 2014

mustafacckk

Candy kullanımı doğru olurmu burda?

November 5, 2014

fb.arda

aslında evet sugar derken beyaz olan candy derken küçükken bayramda yediklerimiz mesela

February 8, 2015

NUR269975

Ege Arda Aydın mı

August 30, 2017

MassiveStroke123

olmaz o şeker bayramındaki şeker

December 17, 2015

zgrKk1

bu sorunun yazmali versiyonunda "we eat the sugar" cumlesini gecerli sayiyor sadece fakat kelime yerlestirmede dogru cevabi "we eat sugar" olarak kabul ediyor.

February 8, 2015

Kerem_Dragon

Çok kolayyyyyyyy

October 10, 2016

mehmet4710

sugarın başını ş ile yazdım yanlış verdi

September 19, 2014

MertOzanTR

İngilizcede "ş" harfi yoktur.

November 25, 2014

-hasan-can-

Aynen yoktur

March 5, 2016

alperkaya5

We are dedim Ama bu are ne zamanlarda kullaniliyor

November 10, 2014

jelibonlupasta13

Şimdiki zamanda kullanılır "am, is, are"

November 26, 2014

EmreYadiga

We eat the sugar The niye kabul etmiyoki

December 2, 2014

fb.arda

the eki 1.şekeri yeriz demediği için 2.Şeker tane olarak sayılmaz oyüzden how much kullanılır

February 8, 2015

Buraknal7

Candy ticari anlamda yada bakkallarda satilan sekerler anlaminda . Sugar sadece seker caya attigindan

February 21, 2015

merveertan

aslında cevabın candy olması daha mantıklıydı.

July 11, 2015

sametinan3

We eat sugar

October 26, 2015

iremsena5

Eat ve sugar'ınyeri değişik diye yanlış kabul edildi

October 31, 2015

AnlKasap

Genis zaman eat yerine eats olmali

November 8, 2015

muratate3

bencede eats olmalı çünkü we çoğul biz diyor

November 20, 2015

izel921910

We eats olmaz s takisi he she it de kullanilir

July 27, 2017

nesibeferh

She he ve it de s eki kullanilir

January 7, 2016

eylul58779

Candy lolipop olarak şeker sugar toz şeker olarak şeker

January 10, 2016

beyzeyte

bu kelimede We sugar eat olacağına We eat sugar oldu burada yanlış çeviri var

March 14, 2016

idal19

We eat sugars dedim yanlış çıktı Offffffff )(

May 1, 2016

damla523404

Bence sacma we eat sugar anlatirsani z sevinirim

May 17, 2016

Agirl442311

Suger yerine candy olcakti cunku sugar caya konulan seker

July 11, 2016

gargamel33

We eats sugar neden olmuyor. S takisi ne zaman gelir

July 23, 2016

nerminunlu

pok ye

November 24, 2016

vesile496781

Arkadaslar mesela sugar diyo ben s yazmak istiyom yanlıs diyo

April 21, 2017

esra24543

we are kullansak olmaz mıı

July 8, 2017

zgrlkGemis

Geniş zamanda eats eki getirmiyomuyduk yane sonuna s koymuyomuyduk

October 21, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.