"Biz şeker yeriz."

Çeviri:We eat sugar.

4 yıl önce

34 Yorum


divaumit

we eat candy.

4 yıl önce

mustafacckk

Candy kullanımı doğru olurmu burda?

4 yıl önce

fb.arda

aslında evet sugar derken beyaz olan candy derken küçükken bayramda yediklerimiz mesela

3 yıl önce

NUR269975

Ege Arda Aydın mı

1 yıl önce

MassiveStroke123

olmaz o şeker bayramındaki şeker

2 yıl önce

zgrKk1

bu sorunun yazmali versiyonunda "we eat the sugar" cumlesini gecerli sayiyor sadece fakat kelime yerlestirmede dogru cevabi "we eat sugar" olarak kabul ediyor.

3 yıl önce

muzafferer14

Çok kolayyyyyyyy

2 yıl önce

mehmet4710

sugarın başını ş ile yazdım yanlış verdi

4 yıl önce

MertOzanTR

İngilizcede "ş" harfi yoktur.

4 yıl önce

-hasan-can-

Aynen yoktur

2 yıl önce

alperkaya5

We are dedim Ama bu are ne zamanlarda kullaniliyor

4 yıl önce

jelibonlupasta13

Şimdiki zamanda kullanılır "am, is, are"

4 yıl önce

EmreYadiga

We eat the sugar The niye kabul etmiyoki

4 yıl önce

fb.arda

the eki 1.şekeri yeriz demediği için 2.Şeker tane olarak sayılmaz oyüzden how much kullanılır

3 yıl önce

Buraknal7

Candy ticari anlamda yada bakkallarda satilan sekerler anlaminda . Sugar sadece seker caya attigindan

3 yıl önce

merveertan

aslında cevabın candy olması daha mantıklıydı.

3 yıl önce

sametinan3

We eat sugar

3 yıl önce

iremsena5

Eat ve sugar'ınyeri değişik diye yanlış kabul edildi

3 yıl önce

AnlKasap

Genis zaman eat yerine eats olmali

3 yıl önce

muratate3

bencede eats olmalı çünkü we çoğul biz diyor

3 yıl önce

izel921910

We eats olmaz s takisi he she it de kullanilir

1 yıl önce

nesibeferh

She he ve it de s eki kullanilir

2 yıl önce

eylul58779

Candy lolipop olarak şeker sugar toz şeker olarak şeker

2 yıl önce

beyzeyte

bu kelimede We sugar eat olacağına We eat sugar oldu burada yanlış çeviri var

2 yıl önce

idal19

We eat sugars dedim yanlış çıktı Offffffff )(

2 yıl önce

damla523404

Bence sacma we eat sugar anlatirsani z sevinirim

2 yıl önce

Agirl442311

Suger yerine candy olcakti cunku sugar caya konulan seker

2 yıl önce

gargamel33

We eats sugar neden olmuyor. S takisi ne zaman gelir

2 yıl önce

nerminunlu

pok ye

2 yıl önce

vesile496781

Arkadaslar mesela sugar diyo ben s yazmak istiyom yanlıs diyo

1 yıl önce

esra24543

we are kullansak olmaz mıı

1 yıl önce

zgrlkGemis

Geniş zamanda eats eki getirmiyomuyduk yane sonuna s koymuyomuyduk

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.