"Thanks for the explanation."

Fordítás:Köszi a magyarázatot.

July 16, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


vjanos

A "Hála a magyarázatnak" hogy lenne?


fectroll

A "thanks" azt is jelenti, hogy "hála"?


vjanos

Én így gondolom, de nem vagyok benne teljesen biztos ezért kérdeztem rá. :)


fectroll

Elvileg jelenti azt is, de itt semmiképp sem jó.


krisztinabeata

Az miért nem jó, hogy " köszönjük a magyarázatot?


fectroll

Éppenséggel az is elfogadható.


eminens2

Köszönet a magyarázatért. Elfogadja: 2018.12.29.


malackutya

Koszond meg a magyarazatot.


ALyen1

Felvilágositás!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.