Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O birçok özel an yaratır."

Çeviri:He creates many special moments.

4 yıl önce

8 Yorum


allmiy

private neden olmuyor?

4 yıl önce

kenercan

Moments yerine times neden olmuyor

3 yıl önce

goksel777

Neden s takisi geliyor çoğul degilki

3 yıl önce

Hasan_SALCIAV

Bahsedilen an, birçok kelimesi ile çoğul olmuş oluyor.

3 yıl önce

Yigit_Karaca
Yigit_Karaca

Attım tuttu :DDD

1 ay önce

BetlYarenz

Many daha çok anlamında değil mi

3 yıl önce

HulyaCakka

degil cok demek sayilanlar icin more =daha cok

2 yıl önce

eminsdrain1

A lot of u neden kabul etmiyor

2 ay önce