"Bütün problemleri analiz etmek zorundayız."

Çeviri:We have to analyze all the problems.

4 yıl önce

6 Yorum


sercan.b

problems'dan önce the'ya neden gerek var?

3 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Burada neden whole kullanamadik

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

whole bir seyin butunu, all bir grup seyin tamami gibi dusunebilirsiniz. yani mesela,

I ate the whole apple: Elmanin tamamini/butununu yedim (yani bir elmanin tamamini) I ate all the apples: Elmalarin hepsini/tamamini yedim (elmalarin hepsi, belki bazilarinin yarisini yemistir ama hepsinden isirik almis:) )

4 yıl önce

Viforvendetta

all ,sayılamayan isimlerle ve sayılabilen çoğul isimlerle kullanılır.
whole ,sayılamayan isimlerle ve sayılabilen tekil isimlerle kullanılır.

4 yıl önce

MajorHealing

"Bütün problemlerimizi analiz etmek zorundayız" ı nasıl deriz?

1 yıl önce

ArifAhmetP

"We have to analyse all the 'our' problems" sanırım

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.