"The girl's cat"

Fordítás:A lány macskája

July 16, 2014

43 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Zsuzsizsuzso

A többes is tetszett neki: the girls' cat


osbf

Megerősítem.


johalasz46

Mert kiejtése azonos, hacsak nem lassan és hangsúlyozva mondja. Mert girl's cat = a lányNAK A macskája, girls' = a lányokNAK A macskája.- 2021.01.


BAYoel

Nekem is elfogadta, de azt írta elírás van a girls'-ben és javította girl's-re.


Ga8orG

Az aposztróf nem az is-nek a rövidítése?


KIWI11111

Nem az aposztróf s [lásd.: 's] az a has/have rövidítése mint birtokjel :)


SanAnTos

de lehet az is ha röviditesz! pl: there is -> there's csak az nem birtok, és általában a létigénél van


Toncsi66

a lányé a macska ..... nem fogadta el, bár magyarul sem tökéletes kifejezés


Suzan38

én is igy forditottam..


Zsuzsi182464

Amit fordítani kellett, az csak egy birtokos szerkezet, nem pedig egy szép kerek mondat. Ennek a különbségnek akkor lesz értelme, amikor a birtokos szerkezetet egy összetett mondatban kell alkalmazni.


johalasz46

(Toncsi66) ...THE cat ! - 2021.01.


Csengusz2

Ez igy nem jo mert azt is hiheti az ember hogy: 1. The girls cat Vagy pedig 2. The girl's cat


SzitasTibor

De a The girls cat fordítása A lányok macska. Ez így nem túl értelmes, tehát kizárásos alapon csak a The girl's cat marad (A lány macskája).


RonSwansonHUN

na ez a legjobb, érthető, rövid, logikus magyarázat. szerintem....


MriaMagdol9

Hát, nem megy túl könnyen. Köszönöm a segítseget.


GerleiIstv

Pontosabban: The girls' cat. (A lányok macskája.)


OliverMToth

Nem jó aposztróf nélkül


Tutika91

Ez magyartalan


smelegdi

Többesben hogy van? The gils's????


Kilgyo

Többes számban csak girls'


Korondyolga

én úgy fordítottam a GIRL'S miatt a lányok macskája....igen tudom a lányé......tudom.köszi Ági


BognrMnika

bazzeg miért nem jo a lánynak a macskája


Furrluca2

Az mièrt nem jó hogy az a lány macskája


B.Orsi2

Szerintem TIBOR SZITAS, a girl's apposztróf s-e egy bizonyos possesive s, amivel szintén birtoklást fejezhetünk ki tehát itt a "girl" birtokolja a"cat"-et.Ez nem egy rövidítés, hanem egy jel.


AnitaCzegl

"the girl'S cat"

a girl's cat az a lányok macskája!!!!


n.k.zsuzsa

girl egyes szám, az 's a birtok jele -> the girl's = a lánynak a (valamije)
girls többes szám -> the girls' = a lányoknak a (valamije)


MtPl3

De az aposzrof az a nek rövidítése


Csontos3

Szerintem el kellene fogadnia a programnak bizonyos egyértelműen értelmileg helyes "szleng" kifejezéseket, mint a "kaja", "csaj", "pasi", meg hasonlók.


n.k.zsuzsa

Nem kéne. A szleng nem ide való.


Magdi911011

Mivel alap én nem rőviditenék mert sok tanulót megzavar.


Ctx47ah6

A gépemmel nem tudok aposztrofot írni. Sajnálom.


vaKeresztr

azt hogy kell mondani, hogy a lányok macskái?


tomi8888robi

Jót irtam, nem értem miért nem fogadja el!


Pl6rOx

A cat (macska) szónál miért sziszeg a nő! Több macskának érthető,! Csak nem kígyók az ősei?


Gbor71594

The girl's cat vagy the girls' cat ? :)


MriaMagdol9

Köszönöm. Üdvözlet: Mária


NagyGbor818803

Girl (lány) girls (lányok) girls' (lány valamije) girls' eye (lány szeme)

(lányok szemei) eyes of girls are green.


n.k.zsuzsa

girl -> girl's - egyes szám után jön az aposztróf
girls -> girls' - többes szám után jön az aposztróf

girl's eye = a lány szeme
girls' eyes = a lányok szeme(i)


Gbor71594

Én ezt értem. De hang alapján , kimondva ugyanúgy mondja a gép. ;) úgyhogy mindkettő helyes , mégis mást jelent. Üdv G.


Zsolt_Siska

Cicával egész mást is jelentene...


Niki572521

Azt mondja már meg valaki, hogy hogy hallod ki a különbséget egy átlag párbeszédben? XD

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.