"Adamlar içerler."

Çeviri:The men drink.

July 16, 2014

34 Yorum

Konu önem sırasına göre

senayaka

Men : adamlar Man : adam

September 20, 2014

ErdalTuran1

Teşekkürler ben de bunların arasındaki farkı soracqktım

July 27, 2019

evrymb7

Neden men drinks degil?

February 10, 2017

zizi35

Fiile s takisi gelmez.. NOT: s takisi fiile sadece genis zaman, olumlu cumlelerde (he, she, it) lere gelir, bu durumda cogul olmaz kural geregi fiile s takisi gelir..

October 5, 2014

eylladay

men _adam? burada bir yanlışlık yok mu doğrusu man_adam

July 29, 2015

sevda_123

man _ adam

men_adamlar

August 19, 2015

Eakara

Man adam demek niye o zaman cogul kullaniyorsunuz

June 29, 2016

serap903343

Iyts7dt7fypyuhppuypg8i

January 22, 2018

Azra39732

Man adam demek ama burada adamlar yazıyor bu yüzden mans olması lazım...

February 1, 2018

Mia403966

man =adamlar men=adam

August 20, 2019

KeremGltek2

Birisi bana neden s takısı gelmediğini anlatsın geniş zaman da s tanıdı gelmez mi

February 5, 2018

elifnaz643293

geniş zamanda I you we they de "s"takısı gelmez he she ıt de "s,es,ies" takıları gelir

December 31, 2018

Bedirhan979517

vallamı

February 19, 2019

Recep757707

Çoğul ve you kullandığında gelmez

April 5, 2018

ahmet262808

Men olursa cogul, man olursa tekil - women cogul, womam tekil

March 19, 2018

MustafaEfe935971

men adamlar demek drink içmek demek adamlar içmek oluyor drink yerine they drink olması lazım değilmi

September 13, 2018

fikretkara1

Drinks olması gerekmez mi? Çünkü, men/man erkek olmuş oluyor.

December 9, 2018

SametTaska1

çoğulun önüne neden "the "geliyor?

February 21, 2019

erenkrbltt

man olması lazım çünkü çoğul

April 4, 2015

ay_nil

g

April 7, 2015

resuldemr

The niye geliyor?

July 6, 2015

eylladay

adam man diye yazılmıyor mu ? bunca zamana kadar man diye yazıyorumda

July 29, 2015

KeremGltek2

Man adam men adam lar

February 5, 2018

HaticeSARI9

man gòrsüm diye isaretledim yanlis cikti

February 20, 2019

bananaman965958

Bi ayrı yazdım diye yanlış dedi bu nasıl uygulama

July 26, 2019

Sefa11611

Fiile "s" takısı gelmez. S taksi geniş zamanlarda ve olumlu cümleler de(he she it) de gelir. Örnekte ki durumda çoğul olmaz.

August 7, 2019

Poyrazkaan

Öğretmediği şeyleri niye soruyor

July 18, 2014

Poyrazkaan

Ben man'la men nin farkını yeni kendi başıma öğrendim

July 18, 2014

Onuralayan

Burda bi terslik var

July 16, 2014

Viforvendetta

kafanın takıldığı yerleri belirtirsen yardımcı olabiliriz.

July 16, 2014

erhankaya065

have ve has konusunda detayli bilgiyi istesem

October 27, 2014

Bilge_baskan

aynen

April 9, 2015

Onuralayan

men ile manın farkını yeni öğrenmiş oldum buydu sorum ama biz şimdi İngilizce öğreniyoruz ama Amerikan bayrağını anlamadım Amerikan ingilizcesinimi şeçmişim :)

July 19, 2014

metinn34

Icerler derken neden drink diyor s takisi yok ama icerler cogul olmuyormu

September 15, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.