"Adamlar içerler."

Çeviri:The men drink.

4 yıl önce

20 Yorum


senayaka

Men : adamlar Man : adam

4 yıl önce

zizi35

Fiile s takisi gelmez.. NOT: s takisi fiile sadece genis zaman, olumlu cumlelerde (he, she, it) lere gelir, bu durumda cogul olmaz kural geregi fiile s takisi gelir..

4 yıl önce

KeremGltek2

Birisi bana neden s takısı gelmediğini anlatsın geniş zaman da s tanıdı gelmez mi

11 ay önce

Recep757707

Çoğul ve you kullandığında gelmez

9 ay önce

elifnaz643293

geniş zamanda I you we they de "s"takısı gelmez he she ıt de "s,es,ies" takıları gelir

2 hafta önce

fikretkara1

Drinks olması gerekmez mi? Çünkü, men/man erkek olmuş oluyor.

1 ay önce

erenkrbltt

man olması lazım çünkü çoğul

3 yıl önce

ay_nil

g

3 yıl önce

resuldemr

The niye geliyor?

3 yıl önce

eylladay

adam man diye yazılmıyor mu ? bunca zamana kadar man diye yazıyorumda

3 yıl önce

KeremGltek2

Man adam men adam lar

11 ay önce

eylladay

men _adam? burada bir yanlışlık yok mu doğrusu man_adam

3 yıl önce

sevda_123

man _ adam

men_adamlar

3 yıl önce

Eakara

Man adam demek niye o zaman cogul kullaniyorsunuz

2 yıl önce

evrymb7

Neden men drinks degil?

1 yıl önce

elifayca_taka

"The man drinks" diyorum ne anlıyorrrrrr!!!

1 yıl önce

serap903343

Iyts7dt7fypyuhppuypg8i

11 ay önce

Azra39732

Man adam demek ama burada adamlar yazıyor bu yüzden mans olması lazım...

11 ay önce

ahmet262808

Men olursa cogul, man olursa tekil - women cogul, womam tekil

10 ay önce

MustafaEfe935971

men adamlar demek drink içmek demek adamlar içmek oluyor drink yerine they drink olması lazım değilmi

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.