"Adamlar içerler."

Çeviri:The men drink.

4 yıl önce

26 Yorum


senayaka

Men : adamlar Man : adam

4 yıl önce

zizi35

Fiile s takisi gelmez.. NOT: s takisi fiile sadece genis zaman, olumlu cumlelerde (he, she, it) lere gelir, bu durumda cogul olmaz kural geregi fiile s takisi gelir..

4 yıl önce

KeremGltek2

Birisi bana neden s takısı gelmediğini anlatsın geniş zaman da s tanıdı gelmez mi

9 ay önce

Recep757707

Çoğul ve you kullandığında gelmez

7 ay önce

erenkrbltt

man olması lazım çünkü çoğul

3 yıl önce

ay_nil

g

3 yıl önce

resuldemr

The niye geliyor?

3 yıl önce

eylladay

adam man diye yazılmıyor mu ? bunca zamana kadar man diye yazıyorumda

3 yıl önce

KeremGltek2

Man adam men adam lar

9 ay önce

eylladay

men _adam? burada bir yanlışlık yok mu doğrusu man_adam

3 yıl önce

sevda_123

man _ adam

men_adamlar

3 yıl önce

Eakara

Man adam demek niye o zaman cogul kullaniyorsunuz

2 yıl önce

evrymb7

Neden men drinks degil?

1 yıl önce

elifayca_taka

"The man drinks" diyorum ne anlıyorrrrrr!!!

1 yıl önce

serap903343

Iyts7dt7fypyuhppuypg8i

9 ay önce

Azra39732

Man adam demek ama burada adamlar yazıyor bu yüzden mans olması lazım...

9 ay önce

ahmet262808

Men olursa cogul, man olursa tekil - women cogul, womam tekil

7 ay önce

MustafaEfe935971

men adamlar demek drink içmek demek adamlar içmek oluyor drink yerine they drink olması lazım değilmi

2 ay önce

Onuralayan

Burda bi terslik var

4 yıl önce

Viforvendetta

kafanın takıldığı yerleri belirtirsen yardımcı olabiliriz.

4 yıl önce

erhankaya065

have ve has konusunda detayli bilgiyi istesem

4 yıl önce

Bilge_baskan

aynen

3 yıl önce

Poyrazkaan

Öğretmediği şeyleri niye soruyor

4 yıl önce

Poyrazkaan

Ben man'la men nin farkını yeni kendi başıma öğrendim

4 yıl önce

Onuralayan

men ile manın farkını yeni öğrenmiş oldum buydu sorum ama biz şimdi İngilizce öğreniyoruz ama Amerikan bayrağını anlamadım Amerikan ingilizcesinimi şeçmişim :)

4 yıl önce

metinn34

Icerler derken neden drink diyor s takisi yok ama icerler cogul olmuyormu

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.