1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Adamlar içerler."

"Adamlar içerler."

Çeviri:The men drink.

July 16, 2014

43 Yorum


senayaka

Men : adamlar Man : adam


medine903941

Aynen ya bende orada yanlıs yaptim


Avni.byr

Aynen doğru bildim


Frat532439

Tüh yanlış yaptık teşekkür


ErdalTuran1

Teşekkürler ben de bunların arasındaki farkı soracqktım


evrymb7

Neden men drinks degil?


HANDAN_002

Men=Adamlar Man=Adam

Geniş zaman cümlelerinde he , she ve it ' den sonra " s " takısı gelir . Ancak I , you , we ve they ' den sonra "s" takısı gelmez .

"Men = They " olduğundan dolayı "s" takısı gelmez .

Umarım yardımcı olmuşumdur. :D


veyselsancar

Adamlar bizde onlar manasina gelir onun da ing karsiligi they They zamiri de s takisi almaz


AydinSOLMA

zaten men(adamlar) dediği için tekrar çoğul kullanılmıyor sanırım


serkankurt16

"Men" zaten çoğul


KadirArsla18536

Çünü men deyince adamlar yani çoğul olarak söylüyor ve benim bildiğim kadarıyla sadece he she it te s alıyor we they gibi çoğullarda almıyor


resuldemr

The niye geliyor?


zizi35

Fiile s takisi gelmez.. NOT: s takisi fiile sadece genis zaman, olumlu cumlelerde (he, she, it) lere gelir, bu durumda cogul olmaz kural geregi fiile s takisi gelir..


KeremGltek2

Birisi bana neden s takısı gelmediğini anlatsın geniş zaman da s tanıdı gelmez mi


elifnaz643293

geniş zamanda I you we they de "s"takısı gelmez he she ıt de "s,es,ies" takıları gelir


MustafaEfe935971

men adamlar demek drink içmek demek adamlar içmek oluyor drink yerine they drink olması lazım değilmi


rem141745

O zaman adam degil onlar olur


eylladay

adam man diye yazılmıyor mu ? bunca zamana kadar man diye yazıyorumda


rem141745

Man=adam Men=adamlar


KeremGltek2

Man adam men adam lar


Eakara

Man adam demek niye o zaman cogul kullaniyorsunuz


ahmet262808

Men olursa cogul, man olursa tekil - women cogul, womam tekil


HaticeSARI9

man gòrsüm diye isaretledim yanlis cikti


SametTaska1

çoğulun önüne neden "the "geliyor?


bananaman965958

Bi ayrı yazdım diye yanlış dedi bu nasıl uygulama


Sefa11611

Fiile "s" takısı gelmez. S taksi geniş zamanlarda ve olumlu cümleler de(he she it) de gelir. Örnekte ki durumda çoğul olmaz.


tugba67086

Icerler yaziyor drinks neden yanlis


[aktif olmayan kullanıcı]

    haklısınız


Glah366965

    Orda s. Cogulluktan konmuyor genis zaman bildiriyor fiilde ve 3. Şahıs


glese2

    Boys drink yazdım the men drink çıktı


    [aktif olmayan kullanıcı]

      The man drinks olmalıydı


Melisa979088

      Ya bu ne yazıyorum yanlış diyor


Melek439236

      Adamlar diyor cümle men olması lazım


tuanna289338

      Ya bi harftende bişey olmaz ama


Mehmeterif964531

      Şu "the " yı bir türlü çözemedim


Zozan736142

      İçerler diyo burda drinks olması gerekmiyor mu


saeed998926

      Ben bu isi biliyorum


Kbra895867

      Doğru yapınca yanlış gösteriyor dimi arkadaşlar mesala adamın İngilizcesi Man dır ama men diye gösteriyor. Bazende kadının İngilizcesi womandır ama women diye gösteriyor değilim arkadaşlarım


EcrinNaz389279

      Yanlış okumuşum yaa

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.