"She started swimming."

Çeviri:O yüzmeye başladı.

4 yıl önce

7 Yorum


najaftom

Bu cumle neden buradudir,burada sadece simdilik fiiller ogretilir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiilerin -ing formlari var bu becerinin icinde, hem simdiki zaman olarak hem de gerund olarak

4 yıl önce

najaftom

Tesekkurler

4 yıl önce

aleynalper

Gerund nedir?

3 yıl önce

ernestorap

mesela surfing gibi sörf yapmak anlamındaki anlamındaki durumlar

3 yıl önce

alibulut.

She started to swim olmazmi

2 yıl önce

OktayTolga1

Banada oyle geldu

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.