1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He will offer us water."

"He will offer us water."

Çeviri:O bize su ikram edecek.

July 16, 2014

12 Yorum


kbrazl

Yaa güncelleme müthiş olmuşşş artık cümleleri okuyan kadın harika ya teşekkürler Duolingo :))))


earpaci

O bize su teklif edecek olur mu?


Nurr55

Aynen offer teklif etmek yerine de kullanılabilir mi


zneel

o bize su ısmarlayacak da olabilir mi


xblackbrainx

Us 'es' diye okunmaz ki be kadın jsjsd


Engin294450

Cevaba gore bu cumle de (to) kullanilmamalimi? " He will offer (to) us water" gibi


mine063301

Lingot verene lingot veririm :D


emrah889744

Bu lingorlar ne ise yarar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.