"He will offer us water."

Çeviri:O bize su ikram edecek.

July 16, 2014

11 Yorum


kbrazl

Yaa güncelleme müthiş olmuşşş artık cümleleri okuyan kadın harika ya teşekkürler Duolingo :))))

February 4, 2015

earpaci

O bize su teklif edecek olur mu?

May 6, 2015

Nurr55

Aynen offer teklif etmek yerine de kullanılabilir mi

December 27, 2015

zneel

o bize su ısmarlayacak da olabilir mi

July 16, 2014

Viforvendetta

evet.

July 16, 2014

bilgekaganylmz

Bende olmadı

May 28, 2017

xblackbrainx

Us 'es' diye okunmaz ki be kadın jsjsd

June 4, 2015

ExpressMon

:)

June 30, 2016

Engin294450

Cevaba gore bu cumle de (to) kullanilmamalimi? " He will offer (to) us water" gibi

May 11, 2016

murateroglu90

ısmarlayacak?

August 13, 2016

mine063301

Lingot verene lingot veririm :D

December 1, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.