1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They performed well."

"They performed well."

Fordítás:Jól teljesítettek.

July 17, 2014

9 hozzászólás


fectroll

"They performed well - Jól adták elő"

It should be correct 'couse the "perform" word means that too.


IldikoPiber

Én is ezt írtam, nem fogadta el! Jelentettem.


rabovszky

megcsinálták jól ... baj hogy tárgyas ?


budai.doc

Ha a "perform" igét tárgyas értelemben fordítanánk, akkor "jót" kellene írni, vagy kellene legalább egy "it". Tárgyatlan igeként viszont a jelentése: játszik, szerepel. Én így fordítanám: jól szerepeltek.


EditMszros

"Jól szerepeltek"-elfogadta.


IldikoPiber

Jól adták elő! Miért nem jó? Jelentettem!


eminens2

Nem lehet, hogy a tárgyat hiányolja? (Mert a példamondatban nincs.) 2018.12.29.


rbalogh

"Ők remekül teljesítettek" nem megfelelő?


MBpCvRFS

Jó volt az előmenetelük. Nem lehet?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.