"O uluslararası ilişkilerde karar kıldı."

Çeviri:He decided on international relations.

4 yıl önce

8 Yorum


Berkan5

make decision

4 yıl önce

hayrettin.3

Karar verdi olarak çevirilir cevabınız. fixed on olarak kullanılamaz mıydı?

4 yıl önce

abdullahcercer

Has decided neden kabul edilmiyor

2 yıl önce

AlpKurban

He decided on international affairs.

1 yıl önce

cepchii

Decide karar almak Kararli olmak determined v2 degilmi?

7 ay önce

yigitkurt

on yerine to kullanmamız gerekmiyormuydu? :((

4 yıl önce

p1t1rc1k
p1t1rc1k

"decided to (verb)" "decided on (noun)"

4 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Tam benim soruma cevap

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.