"I am not a girl."

Fordítás:Én nem lány vagyok.

July 17, 2014

26 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


GeczeBea

Az "Én nem lány vagyok" És az "Én nem vagyok lány" Között mi a különbség??? Miért kapok levonást??


BlintBir1

Nekem is ez volt a problémám.


Virdzsi8

nekem is ez volt..


maricusi

Nekem meg az , hogy "Nem vagyok lány" miért nem jó? A magyarba ha nem is tesszük ki a személyes névmást egyértelmű, hogy kire gondolunk.


lili.meloc

Nem vagyok lány. Az jó nem? Mert nem fogadta el.


ladabe7

Az "Én nem lány vagyok" és a másik kifejezés, " Én nem vagyok lány". Között nincs semmi különbség. "I am not a girl", jó mindkét kifejezésre!


LillaWgner

Nekem is ez volt a problémàm


ladabe7

Nekem is az a problémám, mint az előttem szóloknak


Vorosaniko

Most akkora gond ha azt írom,hogy leàny????¿¿¿¿


IdunLilith218

alapból nem lenne gond, csak a program sajnos nem fogadja el :(


AuerbachLa

Ezekért kár... :-(


pintair

"Én nem lány vagyok" ez kb olyan mint, hogy a macska fel van mászva a fára és le van lógva a farka. Ez ki kellene javítani.


mik.del

Nem vagyok lány, miért nem jó? :(


jozsefneta

Nincsen aki ki javitja?mert szerintem se jo hogy nem fogadja el a gep.


berlin.

Nekem is ez volt


vir874871

en azt montam de ez cccccccccc


benedekklara

"Én nem vagyok lány" is ugyanúgy helyes!!


CsizmadiaJanka

Lány vok. Igen is

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.