A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am not a girl."

Fordítás:Én nem lány vagyok.

4 éve

61 hozzászólás


GeczeBea

Az "Én nem lány vagyok" És az "Én nem vagyok lány" Között mi a különbség??? Miért kapok levonást??

4 éve

BlintBir1

Nekem is ez volt a problémám.

4 éve

Virdzsi8

nekem is ez volt..

4 éve

krsBla

Szinten nem vagyok lany... :/

3 éve

Velcuthimmorhar

Nálam is ez a probléma

4 éve

erdos.gota

úgyszintén.

3 éve

Reka52
Reka52

Nekem is

3 éve

csernus01

Nekem is ez volt.

3 éve

Prohunter10

Nekem is.

3 éve

gaborbolla

Dettó

3 éve

GergBalogh1

Nekem is

3 éve

IdunLilith218
IdunLilith218

Szerintem is ugyanazt jelenti a két mondat és még mindig levonás jár érte :(

1 éve

gotaTemesv

Én is ezt kérdezem!

1 éve

maricusi

Nekem meg az , hogy "Nem vagyok lány" miért nem jó? A magyarba ha nem is tesszük ki a személyes névmást egyértelmű, hogy kire gondolunk.

4 éve

RushforBeer

Szintén ezt vette nekem is rontásnak

4 éve

lili.meloc

Nem vagyok lány. Az jó nem? Mert nem fogadta el.

4 éve

LillaWgner

Nekem is ez volt a problémàm

4 éve

Torba10

Nekem is...

4 éve

ladabe7

Nekem is az a problémám, mint az előttem szóloknak

4 éve

kovacsbela11

Nekem is

4 éve

adam.nagy.3

Nekem is

4 éve

ladabe7

Az "Én nem lány vagyok" és a másik kifejezés, " Én nem vagyok lány". Között nincs semmi különbség. "I am not a girl", jó mindkét kifejezésre!

3 éve

Vorosaniko

Most akkora gond ha azt írom,hogy leàny????¿¿¿¿

3 éve

IdunLilith218
IdunLilith218

alapból nem lenne gond, csak a program sajnos nem fogadja el :(

1 éve

AuerbachLa

Ezekért kár... :-(

3 éve

miholkalaszllo

ugyanaz

4 éve

OlgaPatks-

Nekem is.

4 éve

eva.madacs

uezt irtam

4 éve

fecapapa

Hibás a javítása a fordításnak.

4 éve

FruzsinaNa4

Nekem is

4 éve

LOLFACETROLFACE

Nekemis ez a problemam!!!!!

3 éve

tade007

Ezt nem értem javitsák ki de lehet hogy néha a gép az okosabb

3 éve

pintair

"Én nem lány vagyok" ez kb olyan mint, hogy a macska fel van mászva a fára és le van lógva a farka. Ez ki kellene javítani.

4 éve

totya979

+1

3 éve

mik.del

Nem vagyok lány, miért nem jó? :(

3 éve

jozsefneta

Nincsen aki ki javitja?mert szerintem se jo hogy nem fogadja el a gep.

3 éve

Niki564434

Nem làny vagyok mièrt nem jo?

2 éve

mbruno2005

Az "Én nem vagyok lány" az ezerszer magyarosabb, mint az "Én nem lány vagyok"

2 éve

ElekLszlNa

Ideje volna már javítani. Sokadszorra futok bele, hogy "Én nem lány vagyok" "Én nem vagyok lány", ugyanazt jelenti!!! Bosszantó emiatt pontot veszíteni.

2 éve

lilla107032

Nalam is

2 éve

berlin.

Nekem is ez volt

1 éve

Vukkvi

Szintén

1 éve

JakiszPull

Szintén

11 hónapja

vir874871

en azt montam de ez cccccccccc

9 hónapja

GwsO8

Gi=she

7 hónapja

benedekklara

"Én nem vagyok lány" is ugyanúgy helyes!!

8 hónapja

Kkovi19

Detto

4 éve

AttilaReh

Nekem is ugyanaz a hiba, ami szerintem nem hiba :-)

3 éve

sonkasbill

Nekem is ugyanaz ezeket mondjuk javíthatnák..

3 éve

TrkAttila

Nekem is!

3 éve

Tib82

Szintén

3 éve

Szopd

Nekem is

3 éve

LrinczLszl

+1

3 éve

jozsefneta

En sem értem hogy miért nem jo

3 éve

Anitaa84

Dettó, érthetetlen

3 éve

ansi02

Detto

3 éve

gaborklara

Javítsák!

3 éve

LeilaYada

Az "èn nem vagyok làny" teljesen magyartalan...

9 hónapja

GwsO8

Ytrc+r

7 hónapja

DeutchesReich
DeutchesReich

h

6 hónapja

KovcsVanessza

Kurva anyád hogy nem jó az- Én nem vagyok lány

2 éve