"Ben kız kardeşlerimden masayı kurmalarını isterim."

Çeviri:I ask my sisters to set the table.

4 yıl önce

7 Yorum


gocmen_05

"i want to set the table from my sisters" olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz. birinden bir seyi yapmasini istemek: to ask someone to do something

4 yıl önce

gocmen_05

ok thanks

4 yıl önce

EvrimSo

Sayenizde öğrenmiş oldum, sağol varol

11 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

Bu ingilizce yedi bitirdi beni. Yurtdışı olmadan yada ingiliz dilinde okumadan bir yere kadar bıktırdı hangi kelime nerede farklı kullanılır bir türlü düzeltemiyorum. Bu programlada ancak bu kadar

10 ay önce

asanovas

Morteee. Want ariyorum ask to kalibi ogrendim

8 ay önce

SalihaSaba1

I ask to set the table my sisters dedim. Neden yanlış olduğunu anlamadım

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.