"Ben kız kardeşlerimden masayı kurmalarını isterim."

Çeviri:I ask my sisters to set the table.

4 yıl önce

11 Yorum


gocmen_05

"i want to set the table from my sisters" olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz. birinden bir seyi yapmasini istemek: to ask someone to do something

4 yıl önce

gocmen_05

ok thanks

4 yıl önce

ReCo741280

Selcan hocam cevaplariniz cok guzel ve yerinde, bir de elinizde bir sihirli değnek olsada her soruya cevap verseniz. Ayni karabatak gibisiniz. Bir varsınız bir yoksunuz.

1 ay önce

EvrimSo

Sayenizde öğrenmiş oldum, sağol varol

1 yıl önce

hocaaam

Yav he he!

9 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

Bu ingilizce yedi bitirdi beni. Yurtdışı olmadan yada ingiliz dilinde okumadan bir yere kadar bıktırdı hangi kelime nerede farklı kullanılır bir türlü düzeltemiyorum. Bu programlada ancak bu kadar

1 yıl önce

asanovas

Morteee. Want ariyorum ask to kalibi ogrendim

10 ay önce

SalihaSaba1

I ask to set the table my sisters dedim. Neden yanlış olduğunu anlamadım

1 yıl önce

hocaaam

Yav ona da HE HE

9 ay önce

ugurleef
ugurleef

Ask soru sormak degil mi ?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.