"The rice costs a lot."

Fordítás:A rizs sokba kerül.

July 17, 2014

13 hozzászólás


LikeMike90

A rizs költsége magas?

May 26, 2015

ErnKirly

A rízs herül sokba. (Miért nem jó)

July 17, 2014

korneliamiklos

talan a "herul" miatt? Vagy mert ha ki akarod emelni, hogy "a rizs kerul sokba... nem a hus" akkor ugy mondod, hogy "it is the rice that costs much... not the meat"

July 23, 2014

Harga

Elfogadta: "A rizs drága."

May 17, 2017

Peter421804

Mert nem ezt jelenti.

April 11, 2016

EvaLaki

a rengetegbe kerül miért nem jó?

February 22, 2016

lolandlovag

a rizs költségei nagyok. ezt vajon miért nem fogadja el?

April 17, 2016

bela0830

Mi a különbség ' A rizs költsége sok" (Felajánlott helyes válasz) vagy "Sok a rizs költsége" között?

June 13, 2016

malackutya

A kerül ige? - igen latom h az, hiszen ott van az s.

February 24, 2017

Petpali

magas.... :D

April 9, 2017

AdriPami

Miért kell az a betű a lot szó elé? A - egy (határozatlan névelő). Nem?

August 8, 2017

Harga

Az angolok így szokták mondani. Sok esetben nem érdemes szó szerinti fordítással foglalkozni, egyszerűen meg kell tanulni egy kifejezés jelentését. Megfigyelésem szerint vagy "rengeteg, tömérdek" értelemben "a lot", vagy "lots" alakban használják.

August 10, 2017

PMgeqD

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!!

February 28, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.