"Eu merg spre ei."

Traducere:I walk towards them.

acum 4 ani

17 comentarii


AlexDragom1

La o intrebare anterioara cand am pus toward nu a fost corect. Acum cand am pus towards scria ca si toward e corect

acum 4 ani

IfrimBogda

Asa am patit si eu. Corect e toward pt ca "s" se pune doar la pers III singular si aici e vorba despre "el". E o greseala ce trebuie corectata.

acum 2 ani

mihainarciss

Which should you use, "toward" or "towards"?

Wednesday January 25th 2012

Question

Which should you use, "toward" or "towards"?

Answer

Question

Margaret from the US asked when to use toward and towards.

Answer

Although this is a question that confuses many, the answer is simple:  Toward and towards are completely interchangeable, so you can use either one whenever you want.

Now let’s go a little deeper: 

Toward and towards are prepositions that mean “in the direction of someone or something, or close in location or time."  As prepositions, they are followed by nouns or noun phrases.

However, there is a difference in their usage. Although toward andtowards are used at about the same frequency in spoken language, in written language toward is used much more often than towards, roughly five times as often. (This applies to American English only; in British English towards is the more common variation.) So if you'd like to be on the safe side, use towardand you won't be wrong. But the choice is really up to you.

Below are some common expressions and example sentences with toward/towards.

attitude toward(s)           Rachel has a serious attitude toward(s) her work.to turn toward(s)            The flowers will turn toward(s) the sun.toward(s) the end of       We're going on vacation toward(s) the end of the month. 

I hope this helps.

acum 2 ani

biancaa.jpeg

Ce diferenta este intre "toward" si "towards" ? Intreb asta deorece la o intrebare anterioara mi s-a spus ca "toward" este gresit.

acum 3 ani

dana510701

Se pot folosi amandoua, deorece exprima acelasi cuvant ! este DOAR o diferenta de scriere !

acum 1 an

IfrimBogda

Aici corect este doar toward pentru ca se adauga un "s" doar la persoana a III-a singular, aici nu e cazul pt ca este vorba despre "El". E o eroare ce trebuie corectata.

acum 2 ani

mihaela_diana

nici eu nu inteleg

acum 4 ani

SilviaMoca

Macarenaaa

acum 2 ani

zelida45

am pus solutia nr 2 si nu merge

acum 1 an

KittyKat220539

Mie îmi arată ca nu sunt corecte nici una.

acum 1 an

cristian326417

Uneori când scrie toate este doar una iar alteori sunt două și ăsta mă derutează

acum 1 an

CaTalinG02

Ce inseamna toward ?

acum 2 ani

Sara683470

Inseamna ,, spre '' .

acum 1 an

Iasmina428593

Eu cred ca ambele trebuiau de selectat

acum 2 ani

Sara683470

Eu am selectat ,, I walk toward them '' si mi-a spus ca era corect si ,,I wolk towards them '' .

acum 1 an

Alex544784

Toward

acum 1 an

grosualexa6

Nu ma lasa sa trec, imi arata ca e corect același raspuns, si,chiar dacă e la fel,nu ma lasa sa trec

cu 10 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.