Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Este capitala districtului."

Traducere:It is the capital city of the district.

acum 4 ani

5 comentarii


PinteIonut

it is the district's capital !!!, pentru ca nu zice: Aceasta este capitala districtului

acum 4 ani

ramonikk

Daca substantivul la genitiv se refera la un lucru, atunci se pastreaza ordinea din limba romana si intre cele doua substantive se va folosi, dupa caz, "of the", "of a", "of an".

acum 1 an

ilovePepsi7

Ce inseamna district?

acum 2 ani

DianaGrigoriu1

DISTRICT este un fel de organizație administrativă teritorială, cum e în România JUDEȚ. Capitala districtului cred că este cum e la noi municipiul reședință de județ.

acum 2 ani

IulianaPur1

It is the district's capilal. Nu stiu daca este varianta corecta,dar fiind cazul genitiv ?

acum 1 an