"Estecapitaladistrictului."

Traducere:It is the capital city of the district.

acum 4 ani

12 comentarii


PinteIonut

it is the district's capital !!!, pentru ca nu zice: Aceasta este capitala districtului

acum 4 ani

ramonikk

Daca substantivul la genitiv se refera la un lucru, atunci se pastreaza ordinea din limba romana si intre cele doua substantive se va folosi, dupa caz, "of the", "of a", "of an".

acum 1 an

ilovePepsi7

Ce inseamna district?

acum 2 ani

DianaGrigoriu1

DISTRICT este un fel de organizație administrativă teritorială, cum e în România JUDEȚ. Capitala districtului cred că este cum e la noi municipiul reședință de județ.

acum 2 ani

IulianaPur1

It is the district's capilal. Nu stiu daca este varianta corecta,dar fiind cazul genitiv ?

acum 1 an

DaMenf
DaMenf

Bai frate, ce-i asta ma ? Cand e cu "the" si cand fara ? Dupa ce pui "of".

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru a arăta posesia când e vorba de persoane se folosește apostrof și ”s”, iar pentru lucruri se folosește ”of the”.

Deci aici nu spui ”the district's capital” ci spui ”the capital of the district”.

acum 4 ani

fio007

Vad ca este acceptata si varianta cea cu "s" ceea ce nu este corect

acum 3 ani

BogdanMerza

it is the capital of the region

acum 4 ani

KlonkyKlon

Nu the district e corect

acum 1 an

DianaGrigoriu1

CORECT este: "it is the district's capital!" Aici e cazul GENITIV, răspunde la întrebarea "A CUI capitală?" A districtului. DECI putem folosi 's

acum 2 ani

Invatacum

Ca sa arati posesia pentru lucruri folosesti 'of the' a scris mai sus... fantomitzah.

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.