"Benim bir milyon tane arkadaşım var."

Çeviri:I have a million friends.

4 yıl önce

7 Yorum


ahmet_aksu

'' i have my one million friends '' buradaki my neden bu cevaba uygunsuz ? kullanılmasının sakıncası nedir?

4 yıl önce

Viforvendetta

garip oluyor.
"ben benim bir milyon arkadaşıma sahibim" demiş oluyorsun

4 yıl önce

altunufuk

"Üç çocuğum var."="I have three children." Ayrıca 'my three children' demenize gerek yok. zaten 'I have sth' dediğinizde o 'Benim 'bişey'-im var.' demiş oluyorsunuz.

4 yıl önce

kebsilli

Bu cümlede Tanenin karşılığı nedir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede tane kelimesinin karşılığı yoktur. zaten türkçede de "bir milyon tane arkadaşım var"= "bir milyon arkadaşım var"

4 yıl önce

YukselDemi

million dan once neden a kullanmak gerekiyor ?

1 yıl önce

Nefer670237

örnek I have car =Eksik cümle olur. I have (a) car=Arabam var demek. I have (The) car =Araba bende demek.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.