1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "It is an important avenue."

"It is an important avenue."

Traducere:Este un bulevard important.

July 17, 2014

10 comentarii


BogdanMerza

este un important bulevard


mironliviu

exact asa am raspuns si eu si mi-a dat ca e gresit! cred ca ar trebui corectat, sau sa ne spuna administratorii de ce aceasta varianta e gresita.


Mercorea.Iulian

De ce nu este corect ,,Este un drum important`` din cate stiu eu avenue=drum.


RalucaCris2

Sună cam tras de păr "important bulevard", unele asocieri de substantiv+adverb din română nu acceptă topica inversă folosită în engleză.


nechitavasil

Acceptati topica inversa a adjectivului, ca e corecta.


esaudit

Intr-o localitate pot fi mai multe drumuri/bulevarde si doresc sa scot in evidenta sa spunem B-dul Victoriei, atunci spun ca este un bulevard important. La modul general pot spune ca in localitate sunt importante bulevarde.


BogdanP12

Da asa ar trebui


Vasile307217

De ce în unele cazuri avenue se traduce ca drum chiar de duolingo , dar în alte cazuri doar bulevard ?


mariasabau58

Important bulevard sau bulevard important nu este acelasi lucru Duolingo??? Bai, fraților!!!


IoanDima2

Este un important bulevard =Este un bulevard important

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.