1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "It is an important avenue."

"It is an important avenue."

Traducere:Este un bulevard important.

July 17, 2014

8 comentarii


BogdanMerza

este un important bulevard

July 17, 2014

mironliviu

exact asa am raspuns si eu si mi-a dat ca e gresit! cred ca ar trebui corectat, sau sa ne spuna administratorii de ce aceasta varianta e gresita.

October 29, 2014

Mercorea.Iulian

De ce nu este corect ,,Este un drum important`` din cate stiu eu avenue=drum.

February 14, 2015

RalucaCris2

Sună cam tras de păr "important bulevard", unele asocieri de substantiv+adverb din română nu acceptă topica inversă folosită în engleză.

September 13, 2017

nechitavasil

Acceptati topica inversa a adjectivului, ca e corecta.

November 3, 2016

esaudit

Intr-o localitate pot fi mai multe drumuri/bulevarde si doresc sa scot in evidenta sa spunem B-dul Victoriei, atunci spun ca este un bulevard important. La modul general pot spune ca in localitate sunt importante bulevarde.

November 3, 2016

BogdanP12

Da asa ar trebui

April 18, 2019

Vasile307217

De ce în unele cazuri avenue se traduce ca drum chiar de duolingo , dar în alte cazuri doar bulevard ?

July 22, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.