"It is an important avenue."

Traducere:Este un bulevard important.

acum 4 ani

7 comentarii


BogdanMerza

este un important bulevard

acum 4 ani

mironliviu

exact asa am raspuns si eu si mi-a dat ca e gresit! cred ca ar trebui corectat, sau sa ne spuna administratorii de ce aceasta varianta e gresita.

acum 4 ani

Mercorea.Iulian

De ce nu este corect ,,Este un drum important`` din cate stiu eu avenue=drum.

acum 3 ani

nechitavasil

Acceptati topica inversa a adjectivului, ca e corecta.

acum 2 ani

esaudit

Intr-o localitate pot fi mai multe drumuri/bulevarde si doresc sa scot in evidenta sa spunem B-dul Victoriei, atunci spun ca este un bulevard important. La modul general pot spune ca in localitate sunt importante bulevarde.

acum 2 ani

RalucaCris2

Sună cam tras de păr "important bulevard", unele asocieri de substantiv+adverb din română nu acceptă topica inversă folosită în engleză.

acum 1 an

Vasile307217

De ce în unele cazuri avenue se traduce ca drum chiar de duolingo , dar în alte cazuri doar bulevard ?

cu 3 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.