"How?"

Tłumaczenie:Jak?

4 lata temu

6 komentarzy


TurboProsiaczek

Dlaczego w odpowiedziach jest tylko jedno słowo z dużej litery? Słówka pod spodem są zbyt proste!

2 lata temu

zuza233440

How to nie jest szczekanie. How to znaczy Jak. Jeśli jest How much to jest Ile. How many to jest Ile. How old to Ile lat. Samo How to jest Jak. Np. How are you? - jak się masz. Ale na pewno How to nie szczekanie. Niby tak się pisze gdy pies szczeka, ale w języku angielskim How znaczy zupełnie co innego (wyjaśnione powyżej). Mam nadzieje, że pomogłam.

2 lata temu

zuzeu221

Ja usłyszałam ''Hell?'' XD

2 lata temu

MNiebo137

Ja tez

1 rok temu

Kris659026

Slysze,,Hell?"

2 lata temu

juliaaed

HOW=JAK

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.