1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Yours are red, mine is white…

"Yours are red, mine is white."

Traducere:Ai tăi sunt roșii, al meu este alb.

July 17, 2014

7 comentarii


BogdanMerza

"ale mele sunt albe" de ce nu este acceptata?

July 17, 2014

fantomitzah

În prima parte a propoziției ai verbul ”(they) are” deci e vorba de plural,
iar după virgulă ai ”(it) is” deci e vorba de singular.

July 17, 2014

chirita1

Ai tăi sunt roșii, al meu este alb. Ar trebui sa fie corect

March 16, 2015

GeorgianCo4

Eu am tradus: Ai tai sunt rosii, a mea este alba. De ce nu este corect? Multumesc!

January 27, 2017

elenarizoiu

de ce nu este corect Ai sunt rosii, a mea este alba

December 12, 2015
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.