1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Yours are red, mine is white…

"Yours are red, mine is white."

Traducere:Ai tăi sunt roșii, al meu este alb.

July 17, 2014

9 comentarii


BogdanMerza

"ale mele sunt albe" de ce nu este acceptata?


fantomitzah

În prima parte a propoziției ai verbul ”(they) are” deci e vorba de plural,
iar după virgulă ai ”(it) is” deci e vorba de singular.


BiancaMedv

Eu nu inteleg cand se pune "yours" ? Poate cineva sami explice


chirita1

Ai tăi sunt roșii, al meu este alb. Ar trebui sa fie corect


GeorgianCo4

Eu am tradus: Ai tai sunt rosii, a mea este alba. De ce nu este corect? Multumesc!


elenarizoiu

de ce nu este corect Ai sunt rosii, a mea este alba


Octavian1703

Program gratis ...DAR DE TOT RAHATUL. ALE TALE SAU AL TAU.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.