Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Good morning!"

Çeviri:Günaydın!

4 yıl önce

68 Yorum


Arsenik013

Sabah-ı şerifleriniz hayrolsun diyebiliriz...

3 yıl önce

Edahatun1

Akşam-ı şerifleriniz hayrolsun diyedebiliriz

2 ay önce

Asl990651

Ne alaka

1 ay önce

minecraftmehmet

saçmalma

1 yıl önce

Kerimztrk1

Dalginligima geldi iyi geceler dedim :))

3 yıl önce

Deniz3807

:D

3 yıl önce

aad288307

:))))))):))))

3 yıl önce

zgrtayyan0

:DDDDDD

3 yıl önce

batuhanxxx

Bu öğrenme sitesi (duolingo) öğrenmek için size sunulmuştur ve hatalar ola bilir

3 yıl önce

elifyagmur09

Susun her kelimede bir Cahillik Abi Ya bu ne ! !

9 ay önce

Alime221267

İngilizcesini istiyor

2 yıl önce

Ali347088

Duolingo iyi ama bir kere kafası karıştı

2 yıl önce

TahsinTemel

İyi sabahlar olmalıydı

4 ay önce

MertAyhan1907

Kacinci seviyesiniz

2 yıl önce

sanjikamada

6.

2 yıl önce

remnuryldz1

Bende good mornıng e gunaydın dedım algılamıyo ne desem

1 yıl önce

Afet818026

Duolingo çok iyi . öyrenmek üçün arkadaş gerekir.

1 yıl önce

iremnurtop456

Yanlışıkla gübaydın dedim. Yanlış saydı resmen...

9 ay önce

FATHNUMAN

Gösterdiği gibi doğru yazdım yanlış diyo ilerlemiyo kafayı yiğcem abi....

9 ay önce

ezgiiysr

Günaaaydıın yazdım kabul etmedı duolıngocum samimiyet lütfen... skdkskdks

1 ay önce

YigitAlbayrak33

''Günaydın!! :) '' Yazdım Neden Kabul Etmedi

3 yıl önce

MehmetDeri4

Okunuşu ıstiyor sen de n idiot

1 yıl önce

silayild

iyi günler neden deyemiyoruz yaa!

2 yıl önce

EmreYilmaz809024

Millet uçmuş :)

2 yıl önce

oykaktug1990

g yi büyük yapmadım diye yanlış dedi

2 yıl önce

sanjikamada

bende öyle yaptım kabul etti dalga mı geçiyorsun

2 yıl önce

mermusab

çok iyi

2 yıl önce

ezgimenevse

iyi günler kabul etmiyor ?

2 yıl önce

hameplay

iyi günler ve iyi sabahlar kac farkı var ki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 yıl önce

busra35699

Duolingo hata yapabilir mesela bizim yaptığımız gibi

2 yıl önce

SuatGungor

hu

1 yıl önce

ErturulSar5

good la morning birlesince nasil güneydın oluyorla la ??

1 yıl önce

Halil522714

iyi sabahlar

1 yıl önce

Emirhanbulan

aynen Kerimztrk1 :D

1 yıl önce

elfprohakcostr

jhgrfuygiu5w4gybuytrhruity378ty 34bt8965popy8 v7yt89- 5y[6u7 y298[-guet89=o-uwris

1 yıl önce

elfprohakcostr

saolsun turkceyi de ogretti ama gunaydin kelimesini ayri yazdik diye soruyu yemiyeydin iyiydi lutfen bunu duzeltin

1 yıl önce

melikeslat

tekrar etmemizimi istiyo çevirmemizimi anlamadım

1 yıl önce

serencamqa

evet

1 yıl önce

lisa526780

iyi sabahlar

1 yıl önce

KANKADNYAS

Goor morning

1 yıl önce

kaan925173

Bunu beğen

11 ay önce

Bekir9605

Iyi gunler yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

DilaraBugr

Good = İyi Days=Günler Morning = Sabah

3 yıl önce

aad288307

Çok güzel yapmışsın

3 yıl önce

aad288307

:))))

3 yıl önce

dlbeyza

yanlış diyorsun bekir 9605 günaydın olması lazım

3 yıl önce

hakanYILDIRIM

hayırlı sabahlar olur mu

3 yıl önce

yunusemre07

olmuyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2 yıl önce

yunusemre07

olmuyorrrrrrrrrrrrrrrrr

2 yıl önce

Ali347088

Merhaba iyi bir şey hemde kötü bir şey

2 yıl önce

aybek_hso

good miorning yazdım kabul etti bune?

3 yıl önce

yasemin.ca2

Yazım hatalarını kabul ediyor

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Sadece 1 kere.

3 yıl önce

DuoLingoCu24

ses çıkmıyor

3 yıl önce

aad288307

Ses belki kısık olabilir

3 yıl önce

ulturabdul

Tabi etmez Günaydın demek

3 yıl önce

Leyla9444

Ben bunu çok sevdim ya

2 yıl önce

seawaves1993

Yazdım kabul etmeyor

3 yıl önce

selimsezan

Bne be uazdım kabul etmedi

3 yıl önce

ErhanAz

Önce Türkçeyi doğru yazsan

2 yıl önce

_ayka_

Gunaydin deme

3 yıl önce

ugurfatih

goodmorning i birleşik yazdığım için yanlış dediler

3 yıl önce

Erturul429315

Senin birlesik bildini dusunmustur

2 yıl önce

manik703

have a good day yaz

3 yıl önce

ugurfatih

öle olmuyor işte good morning ayrı olması lazım

3 yıl önce