"Elolvassuk az egész jelentést."

Fordítás:We read the whole report.

4 éve

5 hozzászólás


M21-

Az előző kérdésnél a jelentés szóra "meaning" volt a megfelelő. Most is ezt írtam, nem fogadta el.

4 éve

kecsek
kecsek

meaning= olyan ertelemben jelentes, hogy egy szo mit jelent report= beszamolo, vagy jelentes

4 éve

M21-

Köszönöm, most már értem.

4 éve

SmuelSoma

Az "all" jelentése: összes, egész. Mégsem fogadta el. Sajnos nem elég rugalmasak a szerkesztők.

3 hónapja

Transylvanus

Az olvasás egy folyamat .

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.