A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Is the spider behind the cheese?"

Fordítás:A pók a sajt mögött van?

4 éve

7 hozzászólás


ztoth5

Az pók a sajt mögött? Miért nem jó? Köszi a valaszt

4 éve

senorana

mert szerintem azt mutató névmással kellene kifejezni a that-tel!

4 éve

ztoth5

Köszönöm

4 éve

senorana

Az miért hibás, hogy Van pók a sajt mögött?

4 éve

animanika

Van pók a sajt mögött?? miért nem jó?????

4 éve

Hencsi25

Mert nem általánosságban kérdezik hanem "the spider" vagyis egy bizonyos pókról

3 éve

vasvariistvan

Azt hiszem akkor there is-szel kezdődne.

3 hónapja