A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Is the spider behind the cheese?"

Fordítás:A pók a sajt mögött van?

0
4 éve

7 hozzászólás


ztoth5

Az pók a sajt mögött? Miért nem jó? Köszi a valaszt

0
Válasz4 éve

senorana

mert szerintem azt mutató névmással kellene kifejezni a that-tel!

0
Válasz4 éve

ztoth5

Köszönöm

0
Válasz4 éve

senorana

Az miért hibás, hogy Van pók a sajt mögött?

0
Válasz4 éve

animanika

Van pók a sajt mögött?? miért nem jó?????

0
Válasz3 éve

Hencsi25

Mert nem általánosságban kérdezik hanem "the spider" vagyis egy bizonyos pókról

0
Válasz3 éve

vasvariistvan

Azt hiszem akkor there is-szel kezdődne.

0
Válasz3 hónapja