"Saldırı martta oldu."

Çeviri:The attack happened in March.

4 yıl önce

6 Yorum


mssoylu

was kullanılması doğru mu ? cevaplardan birinde var. oldu diyince sanki fiil var gib. was bir durum için kullanılmıyor muydu ?

4 yıl önce

berkay.yilmaz

'has happened' da olmaz mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

direk tarih varken perfect tense kullanmıyoruz diye biliyorum

4 yıl önce

cronychucky

the attack Was become in march yazdim ama yanlış mi ifade

4 yıl önce

Fatma478692

Evet yanlış become = olmak, haline gelmek demek fakat burada olmak fiilinden kasıt meydana gelmek

3 yıl önce

Fatma478692

Occurred da olabilir eklenmeli

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.