1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Saldırı martta oldu."

"Saldırı martta oldu."

Çeviri:The attack happened in March.

July 17, 2014

6 Yorum


mssoylu

was kullanılması doğru mu ? cevaplardan birinde var. oldu diyince sanki fiil var gib. was bir durum için kullanılmıyor muydu ?

July 27, 2014

berkay.yilmaz

'has happened' da olmaz mı?

July 17, 2014

Viforvendetta

direk tarih varken perfect tense kullanmıyoruz diye biliyorum

July 17, 2014

cronychucky

the attack Was become in march yazdim ama yanlış mi ifade

September 2, 2014

Fatma478692

Evet yanlış become = olmak, haline gelmek demek fakat burada olmak fiilinden kasıt meydana gelmek

June 27, 2015

Fatma478692

Occurred da olabilir eklenmeli

June 27, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.