"Tartışma bitti."

Çeviri:The discussion is over.

4 yıl önce

22 Yorum


Bisnev99

Aslında türkçenin degil bizim ekskikliğimiz. Neden mi doğal olarak kelimelerimiz vardir muhtemelen ancak biz günde kaç kelime kullanıyoruz ki dilimiz gelişmiyor diyoruz.. Ayriyetten ingilizce de gayet tabi olarak saf bir etnik dil değildir.

2 yıl önce

Bisnev99

Mustafa kardeş.

2 yıl önce

mkddryldz1957

Argument kabul edilmeliydi,neden edilmedi acaba?

3 yıl önce

nabi71

aslında "argument" daha çok argüman veya işlenmiş olan bir konu anlamında kullanılıyor. Tartışmanın tam karşılığı "discussion" veya "debate" tir.

3 yıl önce

bilgekaganylmz

"Argument is over" kabul ediyor.

1 yıl önce

narrator2

Over yerine done olmazmi

3 yıl önce

nabi71

Olmaz. "İt's done" "bitti" demek gibi bir mantıktan çıkıyorsan yola, o, "halloldu, oldu, tamamlandı"anlamındadır.

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Argue neden olmuyor?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Argue" fiildir, "tartışmak(mastar eki olan -mak)" demek.

2 yıl önce

furkanisler

Game over oyun bitti diye kabul ediyosa discussion over da kabul edilmeli. Niye illa is koyacakmışız oraya. Game over derken is koymadan oluyo işte

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Game over." dilbilgisine göre aslında doğru bir kullanım değil. Sadece, kalıplaşmış bir deyim olmuş artık, çünkü o zamanlar bilgisayar oyunlarında daha uzun yazılar yazılamıyordu piksellerle alakalı olarak, bu yüzden kısaltma kullanıla kullanıla kalıplaştı. Doğrusu "The game is over."dir.

2 yıl önce

ADYavi

Tmm da The discussion overed olmasi gerekmez mi?

2 yıl önce

BilalTekin8

aynısını bende düşündüm :)

9 ay önce

ADYavi

The discussion overed olmasi gerekmez mi? Neden bitti derken venis zamanda konusuyor.

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Overed??? :D:D:D:D:D:D:D

1 yıl önce

igirl77

The discussion has finished niye olmuyor

1 yıl önce

sukupakizi

Gome over oluyorda bu neden is siz olmuyor

1 yıl önce

eymaUlusoy

Debate=tartisma

1 yıl önce

Sleymanzdo

Arkadaslar bunlar formal olarak ogrenmemizi istiyorlar ama biz sokakta informal sekilde de kullanabiliriz dert degil

1 yıl önce

KeremTopra4

The arguing is over neden olmuyor

1 yıl önce

MoGoKCe

The discussion is over nedir ya. Geçmiş zamanı simple present ile nasıl veriyor merak ettim doğrusu. Ya present perfect olmalıydı (has been) ya da simple past(were) bence.

6 ay önce

nilthecat
nilthecat

argue ya da discussion yerine dispute neden kabul edilmedi anlayabilmiş değilim

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.