1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The police arrive."

"The police arrive."

Fordítás:Megérkezik a rendőrség.

July 17, 2014

15 hozzászólás


verlo59

A rendőrség megérkezik. - miért nem jó? Bejelentettem.

July 17, 2014

Harga

Nekem így elfogadta: " A rendőrség érkezik."

January 26, 2018

Szinderella

Jó lenne, ha valaki megmondaná, miért nem jó az, hogy "A rendőrség megérkezik" és miért jó az, hogy "Megérkezik a rendőrség".

July 22, 2014

zetorka

mert bétában van, be kell jelenteni és előbb-utóbb elfogadja

July 25, 2014

gondorke54

Csatlaskozom az előző hozzászóláshoz: A rendőrség megérkezik- mért nem jó?

July 18, 2014

Makuka0

szó sincs magyar fordításról! nem egy oldalon vagyunk? Szóval, nekem is "s" hiányom van. Mert a rendőrség az Ő-nek számít, vagy nem? The police arriveS

January 24, 2015

Sjanko

Nem! "The police arrive." Ez a helyes! Miért? Csak! :-) Na, utánajártam, szakértőhöz fordultam: ez kivétel v. mifene - merthogy - állítólag - ettől szép az angol nyelv. Szóval: a police szó többesszámban van - ez van...

January 24, 2015

Levente.Farkas

A rendőrség nem egy személy így nem E/3. Abban az esetben kell az -s ha "Ő" róla beszélünk. Policeman, police officer.

March 20, 2015

grumbler47

Ez egyes szám 3. személy. Miért nem "arrives" Nekem magyarról angolra kellet fordítanom a mondatot és "arrives" -el nem fogadta el. Ez valami rendhagyó ragozás?

December 1, 2016

karak74

Igen. Lásd Sjanko hsz-ét: "a police szó többesszámban van"

March 14, 2017

VfoneDroid

Mondjuk abszolúte magyartalan. Ha érkezik, akkor még csak jön. Ha meg már itt van, akkor érkezett.

January 15, 2017

GrgSzabolcs

a rendőrök megérkeznek már nem is jó

September 4, 2017

GerleiIstv

Tanulságos ez az alanti (fenti) polémia, de nekem magyartalannak tünik, hogy egy "komplett" rendőrség megérkezéséről van szó. Megérkeznek a rendőrök kellene legyen a feladat.

November 20, 2018

PappLaci3

A rendőrség megérkezik - miért nem jó????

April 3, 2019

Mria795705

Akkor hogy van a rendőr?

August 23, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.