"The police arrive."

Fordítás:Megérkezik a rendőrség.

July 17, 2014

20 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


verlo59

A rendőrség megérkezik. - miért nem jó? Bejelentettem.


Harga

Nekem így elfogadta: " A rendőrség érkezik."


Szinderella

Jó lenne, ha valaki megmondaná, miért nem jó az, hogy "A rendőrség megérkezik" és miért jó az, hogy "Megérkezik a rendőrség".


zetorka

mert bétában van, be kell jelenteni és előbb-utóbb elfogadja


gondorke54

Csatlaskozom az előző hozzászóláshoz: A rendőrség megérkezik- mért nem jó?


Makuka0

szó sincs magyar fordításról! nem egy oldalon vagyunk? Szóval, nekem is "s" hiányom van. Mert a rendőrség az Ő-nek számít, vagy nem? The police arriveS


Sjanko

Nem! "The police arrive." Ez a helyes! Miért? Csak! :-) Na, utánajártam, szakértőhöz fordultam: ez kivétel v. mifene - merthogy - állítólag - ettől szép az angol nyelv. Szóval: a police szó többesszámban van - ez van...


Unknown--Name

A police minden esetben többes számú. Kivétel.


johalasz46

Nem hittem volna. Hiszen ez 1 db. halmaz, a rendőrök közös halmaza. De hát legyen...- egy S-en nem fog múlni...- 2021.04.


Levente.Farkas

A rendőrség nem egy személy így nem E/3. Abban az esetben kell az -s ha "Ő" róla beszélünk. Policeman, police officer.


grumbler47

Ez egyes szám 3. személy. Miért nem "arrives" Nekem magyarról angolra kellet fordítanom a mondatot és "arrives" -el nem fogadta el. Ez valami rendhagyó ragozás?


karak74

Igen. Lásd Sjanko hsz-ét: "a police szó többesszámban van"


VfoneDroid

Mondjuk abszolúte magyartalan. Ha érkezik, akkor még csak jön. Ha meg már itt van, akkor érkezett.


GrgSzabolcs

a rendőrök megérkeznek már nem is jó


GerleiIstv

Tanulságos ez az alanti (fenti) polémia, de nekem magyartalannak tünik, hogy egy "komplett" rendőrség megérkezéséről van szó. Megérkeznek a rendőrök kellene legyen a feladat.


PappLaci3

A rendőrség megérkezik - miért nem jó????


Mria795705

Akkor hogy van a rendőr?


malackutya

Itt rendőrség van (police), nem rendőr = policeman, police officer


komaromipisti

miért nem arrives????


Baldr10

Nnna ez miért nem arriveS?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.