A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The police arrive."

Fordítás:Megérkezik a rendőrség.

0
4 éve

12 hozzászólás


verlo59

A rendőrség megérkezik. - miért nem jó? Bejelentettem.

8
Válasz14 éve

Harga
Harga

Nekem így elfogadta: " A rendőrség érkezik."

0
Válasz6 hónapja

gondorke54

Csatlaskozom az előző hozzászóláshoz: A rendőrség megérkezik- mért nem jó?

2
Válasz4 éve

Szinderella

Jó lenne, ha valaki megmondaná, miért nem jó az, hogy "A rendőrség megérkezik" és miért jó az, hogy "Megérkezik a rendőrség".

2
Válasz4 éve

zetorka

mert bétában van, be kell jelenteni és előbb-utóbb elfogadja

3
Válasz4 éve

Makuka0

szó sincs magyar fordításról! nem egy oldalon vagyunk? Szóval, nekem is "s" hiányom van. Mert a rendőrség az Ő-nek számít, vagy nem? The police arriveS

0
Válasz3 éve

Sjanko
Sjanko

Nem! "The police arrive." Ez a helyes! Miért? Csak! :-) Na, utánajártam, szakértőhöz fordultam: ez kivétel v. mifene - merthogy - állítólag - ettől szép az angol nyelv. Szóval: a police szó többesszámban van - ez van...

6
Válasz13 éve

Levente.Farkas

A rendőrség nem egy személy így nem E/3. Abban az esetben kell az -s ha "Ő" róla beszélünk. Policeman, police officer.

0
Válasz3 éve

grumbler47

Ez egyes szám 3. személy. Miért nem "arrives" Nekem magyarról angolra kellet fordítanom a mondatot és "arrives" -el nem fogadta el. Ez valami rendhagyó ragozás?

0
Válasz1 éve

karak74

Igen. Lásd Sjanko hsz-ét: "a police szó többesszámban van"

0
Válasz1 éve

VfoneDroid

Mondjuk abszolúte magyartalan. Ha érkezik, akkor még csak jön. Ha meg már itt van, akkor érkezett.

0
Válasz1 éve

GrgSzabolcs

a rendőrök megérkeznek már nem is jó

0
Válasz11 hónapja