1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A bottle of water please."

"A bottle of water please."

Çeviri:Bir şişe su, lütfen.

July 17, 2014

5 Yorum


Melisalison

of'u kullanmasak da olur mu?


Viforvendetta

miktar belirtirken of kullanmalıyız.
three kilograms of potatoes
2 boxes of cigarettes
4 packages of chocolate
hundreds of students


Ne6ahat

Açıklayıcı bilgi için teşekkür ederim


aytuncylmz

Bir su şişesi lutfen neden olmadı


Berre123

Çünkü "one bottle of water" diyor,"one water bottle" demiyor ki.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.