1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Father and daughter"

"Father and daughter"

Fordítás:Apa és lánya

July 17, 2014

12 hozzászólás


eva.albeln

Mert a daughter azt jelenti, hogy lánya, a magyarban nincs rá külön szó, mint az angolban.


exyxnx

Szigorúan, a daughter lánygyermeket jelent (felnőttkorban is, azt jelenti, hogy valakinek a lány leszármazottja), nem azt, hogy lánya. De abban igazad van, hogy a "father and daughter" kifejezés arra utal, hogy apa és lánya.


SzabolcsBr

Mitol az o lanya????


IstvanElek

nem jó a fordító


Babyke57

Apa és lánygyermek! Nem az ő lánya


exyxnx

Lehet az ő lánya is, de a te verziód szerintem kicsit pontosabb, mert nem derül ki a szövegkörnyezetből, kinek a lánya.


Redstogyugyu0

én azt írtam ,hogy apa és a lánya ,és az volt a baj ,hogy oda raktam azt az a-t.


Levente2100

Az nem jó, hogy Apa és a lánya.?


szalkaypeter

Ha "Apa és lánya", akkor annak nem "Father and his daughter"-nek kéne lennie?


Akelon1974

Apa és a lánya. Ez mi nem jó?


Zsofiii14

Én azt írtam, hogy apuka és nem fogadta el


nefelejcs11

A helyes választ irtam le, mégsem fogadja el. Ugyanazt válaszoltam.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.