Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She answers the questions."

Tłumaczenie:Ona odpowiada na pytania.

4 lata temu

19 komentarzy


RkBW4

Ona odpowiada pytaniami

7 miesięcy temu

MariuszJak12

Czyli można pomijać "że" "na" "za"?

4 miesiące temu

RkBW4

gdzie zgubiliście - for ?

9 miesięcy temu

Julia325873

Jest u mnie w domu jak chcesz to po niego przyjdź

4 miesiące temu

Qiotrek

Czemu tłumaczenie 'odpowiada na pytania' jest źle?

2 lata temu

malkine
malkine

ponieważ zarówno po "on" jak i "ona" napiszemy "odpowiada", bez podania osoby zdanie jest niepełne a tym samym niepoprawne

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

malkine, to nie jest prawda. W języku polskim istnieje podmiot domyślny. ODMIANA CZASOWNIKA i KONTEKST zwykle dostarczają informacji, o kim mowa. Zatem zdania bez zaimków osobowych są jak najbardziej poprawne. Nadmierne używanie zaimków osobowych prowadzi do utraty płynności języka (język brzmi sztucznie, mechanicznie).

6 miesięcy temu

Maticzek

"she answers to the questions" byłoby odpowiada na pytania

1 rok temu

Emwue
Emwue

Czasownik 'to answer' ma inną składnię niż „odpowiadać” – my musimy użyć na + biernik, żeby stwierdzić czego dotyczy odpowiedź a angielski (zwykle)używa do tego dopełnienia bliższego bezpośrednio.

1 rok temu

Julia325873

Co ty gadasz jaki biernik źle

4 miesiące temu

chinczykjaponiec

A czy ona odpowiada pytaniami -może być?

2 lata temu

bat400870

She answers using the questions

2 lata temu

buskes76

She answears using the questions. - Ona odpowiada używając {tych} pytań.
fajnie 'wybrnąłeś' - ciekawa propozycja, ciekawe czy prawidłowo po angielsku

2 miesiące temu

DariuszSta2

Moim zdaniem powinno być "ona odpowiada pytaniami"

4 lata temu

xmoniczkax.567

Jak można odpowiadać pytaniami???

3 lata temu

poliglota2015

Tak jak ty teraz

3 lata temu

xmoniczkax.567

W tym zadaniu :)

3 lata temu

bluu.
bluu.

To by było "she answers with the questions"

4 lata temu

buskes76

To w sensie dosłownym by znaczyło "Ona odpowiada z pytaniami" ale może... musiałby się jakiś native speaker wypowiedzieć. Tym bardziej, że ja instynktownie przetłumaczył bym zdanie (choć w tym ćwiczeniu jest tłumaczenie w drugą stronę) "Ona odpowiada na pytania" na "She answers for the questions"

2 lata temu

Powiązane dyskusje