"It is over."

Μετάφραση:Αυτό είναι πάνω.

July 17, 2014

13 σχόλια


Petros-G.

Είναι σίγουρο ότι "it is over" σημαίνει "αυτό είναι επάνω"; Εγώ γιατί νομίζω ότι σημαίνει: "αυτό τελείωσε"...;


mptmpt

Υπάρχει σαν εναλακτική απάντηση.


Petros-G.

Ευχαριστώ! (...αν και δεν μου το έδωσε ως εναλλακτική απάντηση, αλλά ως "σωστή απάντηση" βγάζοντας λάθος τη δική μου)


mptmpt

Η απάντηση "Αυτό τελείωσε." υπάρχει στην λίστα με τις εναλακτικές, αν το δοκίμασες και σου έβγαλε λάθος είναι πιθανότατα λόγω ενός bug που προσπαθούμε να εντοπίσουμε. Θα βοηθούσε αν θυμόσουν ακριβώς τι απάντηση έγραψες και σου έβγαλε λάθος (μαζί με τόνους, κεφαλαία γραμματα, τελείες κλπ...)


Petros-G.

Η απάντησή μου ήταν ακριβώς αυτή, αρχίζοντας με κεφαλαίο Α: "Αυτό τελείωσε." Και μου είπε πως είναι λάθος η απάντηση (χωρίς να αναφέρει εναλλακτικές) και ότι η σωστή απάντηση είναι: "Αυτό είναι επάνω."


mptmpt

OK το κοιτάζουμε. Αν συναντήσεις ξανά προβλήματα με κάποια άσκηση μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις αναφορές, με αυτό τον τρόπο πέρνουμε περισσότερες πληροφορίες και μας είναι πιο εύκολο να εντοπίσουμε το πρόβλημα.


vassilis738

Εγώ εγραψα τελείωσε και το πήρε σωστό ;)


DrSaG

It is over what? Οταν αναφερεις "Αυτο ειναι πανω" πρεπει να πεις και πανω απο τι. Μπορει τα αγγλικά μου να μην φυσανε αλλα τα ελληνικά μου ειναι προχωρημένα


PhaidonasS

Γιατι δεν βαζει σε παρενθεση σε τη αναφερετε π.χ. "It is over (chandelier)" θα καταλαβενω τι θελει


XristinaNi

Εμενα μου το βγαλε σαν αλλη μεταφραση το αυτο ειναι!


vascos45

Το Έληξε το δίνει σωστό


Petros-G.

Και γιατί να μην το δίνει; Η αρχική συζήτηση έχει γίνει πριν αρκετούς μήνες. Από τότε έχουν διορθωθεί πολλά και βεβαίως υπάρχουν πλέον οι απαιτούμενες εναλλακτικές απαντήσεις...

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.