Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"It is over."

Μετάφραση:Αυτό είναι πάνω.

πριν από 4 χρόνια

13 σχόλια


Petros-G.

Είναι σίγουρο ότι "it is over" σημαίνει "αυτό είναι επάνω"; Εγώ γιατί νομίζω ότι σημαίνει: "αυτό τελείωσε"...;

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Υπάρχει σαν εναλακτική απάντηση.

πριν από 4 χρόνια

Petros-G.

Ευχαριστώ! (...αν και δεν μου το έδωσε ως εναλλακτική απάντηση, αλλά ως "σωστή απάντηση" βγάζοντας λάθος τη δική μου)

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Η απάντηση "Αυτό τελείωσε." υπάρχει στην λίστα με τις εναλακτικές, αν το δοκίμασες και σου έβγαλε λάθος είναι πιθανότατα λόγω ενός bug που προσπαθούμε να εντοπίσουμε. Θα βοηθούσε αν θυμόσουν ακριβώς τι απάντηση έγραψες και σου έβγαλε λάθος (μαζί με τόνους, κεφαλαία γραμματα, τελείες κλπ...)

πριν από 4 χρόνια

Petros-G.

Η απάντησή μου ήταν ακριβώς αυτή, αρχίζοντας με κεφαλαίο Α: "Αυτό τελείωσε." Και μου είπε πως είναι λάθος η απάντηση (χωρίς να αναφέρει εναλλακτικές) και ότι η σωστή απάντηση είναι: "Αυτό είναι επάνω."

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

OK το κοιτάζουμε. Αν συναντήσεις ξανά προβλήματα με κάποια άσκηση μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις αναφορές, με αυτό τον τρόπο πέρνουμε περισσότερες πληροφορίες και μας είναι πιο εύκολο να εντοπίσουμε το πρόβλημα.

πριν από 4 χρόνια

vassilis738

Εγώ εγραψα τελείωσε και το πήρε σωστό ;)

πριν από 3 χρόνια

DrSaG

It is over what? Οταν αναφερεις "Αυτο ειναι πανω" πρεπει να πεις και πανω απο τι. Μπορει τα αγγλικά μου να μην φυσανε αλλα τα ελληνικά μου ειναι προχωρημένα

πριν από 3 χρόνια

PhaidonasS

Γιατι δεν βαζει σε παρενθεση σε τη αναφερετε π.χ. "It is over (chandelier)" θα καταλαβενω τι θελει

πριν από 3 χρόνια

PhaidonasS

*σε τι...

πριν από 3 χρόνια

XristinaNi

Εμενα μου το βγαλε σαν αλλη μεταφραση το αυτο ειναι!

πριν από 3 χρόνια

vascos45

Το Έληξε το δίνει σωστό

πριν από 3 χρόνια

Petros-G.

Και γιατί να μην το δίνει; Η αρχική συζήτηση έχει γίνει πριν αρκετούς μήνες. Από τότε έχουν διορθωθεί πολλά και βεβαίως υπάρχουν πλέον οι απαιτούμενες εναλλακτικές απαντήσεις...

πριν από 3 χρόνια