Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O doğuştan İtalyan."

Çeviri:He is Italian by birth.

4 yıl önce

11 Yorum


ar84

Hayvan ya da nesne nasil italyan olur ?

3 yıl önce

MuratDemir874747

it sadece nesne veya hayvan için kullanılmıyor cinsiyetini bilmediğimiz insanlar için de kullanılır misal kapının arkasında biri var who is it that behind the door da diyebiliriz

2 yıl önce

iremovali

he is an italian from birth de olmaliydi bence

3 yıl önce

tayfunakyilmaz

Tam olarak aynisini yazmistim :)

3 yıl önce

GltenAkden1

Bu cümlede "by" cümleye ne anlamı katmış?

2 yıl önce

firataydog

He is a native Italian neden kabul edilmez?

2 yıl önce

agaagaagaagaaga

Lui è italiano di congenite

4 yıl önce

Kerim774799

He is an italian since the birth?

2 yıl önce

DenizKama

Bu "İt" cinsiyetin bilinmediği durumlarda mı yoksa cinsiyetin önemi olmadığı durumlarda mı kullanılır? Dikkat her iki durum aynı şey değildir? Bu soruyla paralel olarak bir diğer soru da her iki durumda da "it" kullanmak uygunmudur. Detaylı yanıt lütfen? Çünkü bize "İt'i" cansız varlıklar ve bebeklerde kullanılır diye öğrettiler.

2 yıl önce

idem295866

:)

1 yıl önce

Kadkyl1985

İtalyan nasıl it oluyor, doğuştan italyan diyor bide yani?

9 ay önce