"O doğuştan İtalyan."

Çeviri:He is Italian by birth.

4 yıl önce

12 Yorum


ar84

Hayvan ya da nesne nasil italyan olur ?

3 yıl önce

MuratDemir874747

it sadece nesne veya hayvan için kullanılmıyor cinsiyetini bilmediğimiz insanlar için de kullanılır misal kapının arkasında biri var who is it that behind the door da diyebiliriz

3 yıl önce

GltenAkden1

Bu cümlede "by" cümleye ne anlamı katmış?

2 yıl önce

iremovali

he is an italian from birth de olmaliydi bence

3 yıl önce

tayfunakyilmaz

Tam olarak aynisini yazmistim :)

3 yıl önce

firataydog

He is a native Italian neden kabul edilmez?

2 yıl önce

agaagaagaagaaga

Lui è italiano di congenite

4 yıl önce

Kerim774799

He is an italian since the birth?

3 yıl önce

idem295866

:)

1 yıl önce

Kadkyl1985

İtalyan nasıl it oluyor, doğuştan italyan diyor bide yani?

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

By birth, doğuştan demekmiş onuda öğrenip farklı bir şekilde belleğe yerleştirmek lazım

3 ay önce

Woodeland

Neden from olmaz

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.