"إنهيتحدثالإنجليزية."

الترجمة:He speaks English.

منذ 4 سنوات

7 تعليقات


nermoaly

هى مش ممكن انه تترجم it is ?

منذ 4 سنوات

e-nawar
e-nawar

لا.

منذ 4 سنوات

nermoaly

ليه ما ينفعش ؟!

منذ 4 سنوات

e-nawar
e-nawar

لو تقصد ترجمتها It is speaks English فهي خطأ لأن فعل "يكون:to be" (الذي شكله "is" مع الفرد الغائب) لا يستخدم في زمن المضارع البسيط.

منذ 4 سنوات

-bian

طيب اقدر اقول he is speaking english

منذ 4 سنوات

Awwami
Awwami

نعم

منذ 4 سنوات

ali_ala

لماذا لم يقول speaking

منذ 4 سنوات
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.