"Ingeneralwedrinkwine,notbeer."

Çeviri:Genelde biz şarap içeriz, bira değil.

4 yıl önce

15 Yorum


bulentyesi

BU DUOLİNGO NUN ŞARAP FABRİKASIMI VAR 2 DE 1 ŞARAP ÖRDEĞİ VERİYOR . KESİN BU EĞİTİMİN SONUNDA ŞARAPCI OLUCAZ

4 ay önce

mervanyalcindag

Türkçede özne başta kullanılır. "Biz genelde şarap içeriz, bira değil."

4 yıl önce

ipek-temel

Bana göre öyle saçma bir cümle olmuş ki anlayamadım. Bence bunun yerine daha az karışık bir soru koysalardı süper olurdu.

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Arkadaşının doğum günü partisinde "Kola mı içersin, portakal suyu mu?" diye sordular. Sen kolayı sağlıksız buluyorsun, içmiyorsun.

● I drink orange juice. I do not drink Coke.
= I drink orange juice, not Coke.
(Portakal suyu içerim, kola değil/kola içmem.)

2 yıl önce

guler942880

Ne yapmaya çalişıyorsun kara ver şarapmı bıramo

10 ay önce

dilek71219

General anlamına baktığım zaman genel general yazıyor ben oyle dediğimde genelde olarak düzeltiyor anlamadım ya

10 ay önce

salih557017

tam manada "biz genelde şarap içeriz, bira içmeyiz" değil mi?

3 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Hayir, çeviri: "In general we drink wine, we do not drink beer".

1 yıl önce

lorenfp

bende öyle yazdım

1 yıl önce

MuhammedReiz

Bunu yazan alkolikmiş

1 yıl önce

cicikus124

bu sıcakta da ne güzel giderdi be bi soğuk bira

1 yıl önce

Ufuk146703

He valla iyi giderdi

4 ay önce

veestrom

Admin şu zıkkımları alıstıramiycaksıniz. Batı kendi ne zıkkım içerse içsin. Biz ayran içeriz kardeşim. Bide ayran ile ornek gorsek.

5 ay önce

Ufuk146703

Duolingoda bile çomar var birader bu nasil iş

4 ay önce

sezgin96161

Benim gibi acemi olan arkadaşlar varsa caggos@mynet.com pratik yapabiliriz

4 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.