Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"In general we drink wine, not beer."

Çeviri:Genelde biz şarap içeriz, bira değil.

4 yıl önce

10 Yorum


mervanyalcindag

Türkçede özne başta kullanılır. "Biz genelde şarap içeriz, bira değil."

4 yıl önce

ipek-temel

Bana göre öyle saçma bir cümle olmuş ki anlayamadım. Bence bunun yerine daha az karışık bir soru koysalardı süper olurdu.

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Arkadaşının doğum günü partisinde "Kola mı içersin, portakal suyu mu?" diye sordular. Sen kolayı sağlıksız buluyorsun, içmiyorsun.

● I drink orange juice. I do not drink Coke.
= I drink orange juice, not Coke.
(Portakal suyu içerim, kola değil/kola içmem.)

2 yıl önce

cicikus124

bu sıcakta da ne güzel giderdi be bi soğuk bira

1 yıl önce

Ufuk146703

He valla iyi giderdi

2 ay önce

guler942880

Ne yapmaya çalişıyorsun kara ver şarapmı bıramo

8 ay önce

dilek71219

General anlamına baktığım zaman genel general yazıyor ben oyle dediğimde genelde olarak düzeltiyor anlamadım ya

8 ay önce

bulentyesi

BU DUOLİNGO NUN ŞARAP FABRİKASIMI VAR 2 DE 1 ŞARAP ÖRDEĞİ VERİYOR . KESİN BU EĞİTİMİN SONUNDA ŞARAPCI OLUCAZ

2 ay önce

veestrom

Admin şu zıkkımları alıstıramiycaksıniz. Batı kendi ne zıkkım içerse içsin. Biz ayran içeriz kardeşim. Bide ayran ile ornek gorsek.

3 ay önce

Ufuk146703

Duolingoda bile çomar var birader bu nasil iş

2 ay önce