1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I see her twice a week."

"I see her twice a week."

Traducere:Eu o văd pe ea de două ori pe săptămână.

July 18, 2014

9 comentarii


NicuPopesc1

"Eu o văd de două ori pe lună" nu acceptă. Pot spune "eu o văd pe el" sau "eu o văd pe ei"? Când spun "Eu o văd" nu se subînțelege "pe ea"?


Coman.Marian

Se poate și: ,,Eu o văd de două ori pe lună,, ?


rilianxi

can you say "dați" instead of "ori"?


cosMEAN

"dati" = dates. "ori" is better


Renata369503

Corect ar fi sa accepte și cifrele nu doar litere


IonutIonut227978

Nu-mi mai merge tastatura la telefon s-a încins mi ai luat repede inima


Dumitrescu608318

Ați scris greșit săptămână


AdrianPop945861

terminati cu prostiile eu am zis că o vad în loc de o vad pe ea care-i diferenta mai literatilor? sunteti o adevarata pacoste.


Constantin811652

O vad pe măta ( pe ea ) eu o vad clar ca ea

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.