"Mikor indulunk?"

Fordítás:When do we start?

4 éve

7 hozzászólás


fabricius1

Szerintem a start kevésbé jelent indulást, mint a leave.

4 éve

Dooraa
Dooraa

egyetértek...

4 éve

oXcsillagXo

When do we START????? Ez most komoly?!

3 éve

Kbbkrl

Esetleg: arrive?

3 éve

helga_molnar

When do we set off? Szerintem ez a tökéletes, mégse fogadja el. Be is jelentettem.

3 éve

49katirozsnyone

At what time do we leave. Elfogadná. Ha "at wha time"-ot irtam volna. Miert nem what? Hadd ne csinaljam "t" nelkul! Koszi.

3 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

Hibas a szoveg

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.