"Rica ederim!"

Çeviri:You are welcome!

4 yıl önce

4 Yorum
Tartışma kilitli.


mustej

Welcome hos geldin demek degil mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

welcome hosgeldin demek. "You are welcome" ise hicbir sekilde hosgeldin manasina gelmez. aslinda bu cumle icin zaten 100lerce kisinin yorum yaptigi bir tartisma konusu vardi nasil oldu da bu tekrardan acildi anlamadim.

4 yıl önce

SamedKahya

"No problem" kullanımı da doğru değil midir?

-Thank you +No problem

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu zaten kabul edilen bir cevap. ama "rica ederim" kadar kibar bir cevap degil, o yüzden en dogur olan "you are welcome"

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.