"Thesecond"

Tłumaczenie:Sekunda

4 lata temu

7 komentarzy


PiotrSutow

The second moze tez znaczyc drugi np. Drugi na mecie

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

W zadaniu chodzi on rzeczownik, ponieważ jest przedimek the, a drugi jest przymiotnikiem.

4 lata temu

BjutifulPiter

Ale wrze!

3 lata temu

kubac100

To prawda

3 lata temu

Zibi919769

Sekunda

1 rok temu

teresa993366

Trudno

2 lata temu

Mateusz992179

zapraszamam do mojego klubu. Kod:UWXNYS

4 miesiące temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.