1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Please read them if they app…

"Please read them if they appear."

Çeviri:Eğer onlar görünürlerse lütfen onları oku.

July 18, 2014

10 Yorum


252525ENESDEMIR

Cinler için muska cümlesi


sevval968345

:))) bayaa güldümm ya allah da seni güldürsün


hayrettin.3

Fiildeki ler-lar eki türkçede bazen kullanılmıyor.bu sistem de bunu bazen kabul ediyor,bazen etmiyor


Hseyinekal

İyi saatte olsunlar


bekirsoyda

Bu cümle ne anlatiyor


EkremBayar

"Onlar görünürlerse, lütfen onlara okuyun." anlamı çıkmıyor mu?


Erdem791277

Gorunurseler yazdim olmadi


AkmCanSude

"Eğer görünürlerse lütfen onlara oku." Bu da seçeneklere eklenmeliydi.


Woodeland

Onlara/onları ayrımını bu cümlede neye göre yaparız? Neden "onlara" yı kabul etmedi?


feride386050

'Eğer onlar görünürlerse lütfen onları oku' cümlesi ile benim yazdığım 'eğer onlar görünürlerse lütfen oku onları' cümlesi arasında hiçbir fark yok. Biri doğru, öteki yanlış olamaz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.