Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Please read them if they appear."

Çeviri:Eğer onlar görünürlerse lütfen onları oku.

4 yıl önce

9 Yorum


hayrettin.3

Fiildeki ler-lar eki türkçede bazen kullanılmıyor.bu sistem de bunu bazen kabul ediyor,bazen etmiyor

4 yıl önce

hayrettin.3

Onları lütfen oku türkçeye uygun bence

4 yıl önce

OmerPETEK

görünürlerse yi gözardı etmişsiniz.

3 yıl önce

bekirsoyda

Bu cümle ne anlatiyor

4 yıl önce

EkremBayar

"Onlar görünürlerse, lütfen onlara okuyun." anlamı çıkmıyor mu?

2 yıl önce

252525ENESDEMIR

Cinler için muska cümlesi

1 ay önce

egeninefesi03

görününce dedim olmadı

3 yıl önce

efendi436168

"Onlar görünürlerse" ne demek? Onlar çıkarsa niye olmuyor

1 ay önce

enanasya
enanasya

"Görünürlerse onları lütfen okuyun." niye yanlış ki!

1 hafta önce