1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Please read them if they app…

"Please read them if they appear."

Çeviri:Eğer onlar gözükürlerse lütfen onları oku.

July 18, 2014

16 Yorum


252525ENESDEMIR

Cinler için muska cümlesi


sevval968345

:))) bayaa güldümm ya allah da seni güldürsün


hayrettin.3

Fiildeki ler-lar eki türkçede bazen kullanılmıyor.bu sistem de bunu bazen kabul ediyor,bazen etmiyor


bekirsoyda

Bu cümle ne anlatiyor


Hseyinekal

İyi saatte olsunlar


AkmCanSude

"Eğer görünürlerse lütfen onlara oku." Bu da seçeneklere eklenmeliydi.


feride386050

'Eğer onlar görünürlerse lütfen onları oku' cümlesi ile benim yazdığım 'eğer onlar görünürlerse lütfen oku onları' cümlesi arasında hiçbir fark yok. Biri doğru, öteki yanlış olamaz.


EkremBayar

"Onlar görünürlerse, lütfen onlara okuyun." anlamı çıkmıyor mu?


StormCL

Gorunurseler yazdim olmadi


Woodeland

Onlara/onları ayrımını bu cümlede neye göre yaparız? Neden "onlara" yı kabul etmedi?


MenekseKur

Ne saçma bir cümle


Defne969267

Soruya kafa atasım geldi


aratopuz

Enteresan bir xunle kalibi olmys


Ferhatgoren

burada onlar okunacak şeyler sanıyorum; ben öyle anladım, okunacak şeyler them, okunacak şeyler kağıt olarak ya kayıp ya da bilgisayarda kayıp word excel dosyası olabilir. o zaman böyle bir cümle manalı hale geliyor. hani olmaz da gözüne ilişirse görürsen oku gibi... ben böyle anladım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.