A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The judge reads the figure."

Fordítás:A bíró elolvassa a számot.

4 éve

7 hozzászólás


djk11
djk11

figure? szám?

4 éve

budai.doc

Igen, szám(jegy) az első szótári jelentése. Érdekes, hogy pont ezt nem írják be a "buborékba".

4 éve

Akos5966

Én is csak pislogtam hogy ezt hogy van azt csak vakon böktem. Nem is tudtam hogy ez így helyes.

1 éve

Dr.Synclea

Semmi baj a mondattal

1 éve

HerkeCsaba

Elég érdekes, de ezek szerint ezt is jelentheti. Attól még elég ostoba volt ezt így beletenni.

1 éve

MbBT91

az egész mondat esetlen

1 éve

Pter410054

Teljesen ertelmetlen mondat

1 éve